مدیر کل بیمه سلامت استان قم:

بیمه شدگان روستایی اعتبار پوشش بیمه شان را تمدید کنند

مدیر کل بیمه سلامت استان قم ازبیمه شدگان صندوق روستائیان و سلامت همگانی که اعتبار پوشش بیمه‌ای آنان در حال اتمام است در خواست کرو تا در فرصت باقیمانده نسبت به تمدید آن اقدام کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان قم،  دکتر محمد رضا فخاریان […]

مدیر کل بیمه سلامت استان قم ازبیمه شدگان صندوق روستائیان و سلامت همگانی که اعتبار پوشش بیمه‌ای آنان در حال اتمام است در خواست کرو تا در فرصت باقیمانده نسبت به تمدید آن اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان قم،  دکتر محمد رضا فخاریان قمی مدیر کل بیمه سلامت استان قم با اعلام این مطلب اظهار داشت:ضروری است بیمه شدگانی که اعتبار پوشش بیمه‌ای آنان در حال اتمام است نسبت به تمدید پوشش بیمه خود اقدام کنند تا از بروز مشکلات احتمالی در زمان دریافت خدمات درمانی و بیمه‌ای جلوگیری شود.
وی افزود: اعتبار پوشش بیمه‌ای بخشی از بیمه شدگان در صندوق‌های بیمه‌ای روستائیان و عشایر و سلامت همگانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا بصورت سیستمی و متمرکز از سوی ستاد سازمان تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه جاری تمدید شده بود، در حال اتمام است.
مدیر کل بیمه سلامت تاکید کرد: ضروری است این بیمه شدگان عزیز در مهلت باقیمانده نسبت به تمدید پوشش بیمه خود اقدام کنند تا به راحتی از خدمات درمانی و بیمه‌ای استفاده کنند.
دکتر محمد رضا فخاریان قمی اعلام کرد: بیمه شدگان برای تمدید پوشش بیمه‌ای خود می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت در سطح استان و یا از طریق سامانه‌های خدمات غیر حضوری به آدرس های: http://www.bimehsalamatiranian.ir و https://eservices.ihio.gov.ir/esc  مراجعه و نسبت به تمدید پوشش بیمه شان اقدام کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان در خاتمه افزود:برابر بخشنامه های ابلاغی هماهنگی های انجام شده و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم از ابتدای مهرماه سالجاری چاپ برگ اول مشخصات دفترچه در تمامی صندوقها(کارمندیروستاییان ایرانیان _ سایر اقشار و بیمه همگانی ) از ابتدای مهرماه سالجاری متوقف خواهد شد .