بیمارستان امیرالمومنین(ع) همزمان با دهه فجر در قم راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی بیمارستان امیرالمومین(ع) همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از روند احداث بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم بازدید کرد. در این بازدید که دکتر ایرانی خواه […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی بیمارستان امیرالمومین(ع) همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از روند احداث بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم بازدید کرد.

در این بازدید که دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز حضور داشت، دکتر محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از بخش های مختلف بیمارستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه روند تحول آفرینی در عرصه توسعه تخت های بیمارستانی و بیمارستان سازی در قم انجام شده که شاهد هستیم در دو بخش شهر دو بیمارستان امیرالمومنین(ع) و شهدا در حال احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تصریح کرد: خوشبختانه مشکلات بیمارستان خاتم (هزارتختخوابی) نیز رفع شده و عملیات اجرایی آن شتاب گرفته که بنده چند روز پیش از آن محل نیز بازدیدی داشتم.

دکتر بهشتی افزود: بیمارستان امیرالمومنین(ع) یک بیمارستان خیرساز است که توسط وزارت بهداشت تجهیز می شود و روند رو به رشدی دارد که تحولی عظیم در استان به شمار می رود.

وی گفت: امروز در جلسه ای که با حضور مسئولان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، موضوع آب، گاز، برق و مسائل مربوط به شهرداری مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد دستگاه ها نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: در خصوص پارکنیگ این بیمارستان نیز محوطه ای در کنار بیمارستان قرار دارد که به صورت روباز از پارکینگ آن استفاده می شود که مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم، پارکینگی به صورت مجهز و دارای طبقه احداث که از دو طرف بیمارستان و خیابان برای همگان دسترسی به وجود آید.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور معاون استاندار قم گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد که در راستای بررسی و رفع مشکلات انشعابات بیمارستان بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) یک بیمارستان خیرساز است بیان داشت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راستای تجهیز این بیمارستان در حال تلاش است که با اقدامات صورت گرفته به لطف خداوند همزمان با ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح بیمارستان خواهیم بود.