بیانیه نماینده شیخ زکزکی در ایران به مناسبت رحلت مرحوم نادر طالب­زاده

نماینده شیخ زکزکی در ایران به مناسبت رحلت مجاهد نستوه  مرحوم نادر طالب­زاده بیانیه داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، در این بیانیه آمده :

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

سلام علیکم

خبر درگذشت شهادت­گونه (شهید بیولوژیک) هنرمند متعهد و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، آقای نادر طالب زاده باعث تاسف و تاثر شدید گردید.

ایشان، مستند سازی آشنا با فرهنگ بین­المللی و روایتگری صادق از انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی بودند، ارتباط گسترده و مستمر ایشان با نیروهای آزاد اندیشِ غیر مسلمانان و مجاهدان مسلمان کشورهای مختلف باعث شده بود تا صدای حقیقی انقلاب اسلامی از طریق این افراد به جهانیان رسانده شود. حضور مستمر این گونه افراد در برنامه های مختلف تلویزیونی ایشان، جشنواره عمار، افق نو و . . . .  باعث شده بود که جوانان و دانشگاهیان انقلابی ایران نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومان عالم، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند.

از جمله تلاش های آن مرحوم انعکاس فعالیتهای حرکت اسلامی نیجریه و رهبر آن شیخ ابراهیم زکزکی (پدر ۶ شهید) در ایران بود. تقارن رحلت این هنرمند انقلابی در روز جهانی قدس و ماه مبارک رمضان حکایت از نیت صادقانه ایشان در فعالیتهای بین المللی و معرفی مظلومان جهان از جمله فلسطین در عالم است.

اینجانب از طرف خود و علامه سید ابراهیم زکزکی، ارتحال این مجاهد و زبان گویای حرکتهای اسلامی جهان را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی ، خانواده محترم آن مرحوم ، همکاران ، علاقه‌مندان ، شاگردان و جامعه هنری فرهنگی انقلابی ایران و جهان تسلیت عرض نموده ، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.