به منظورفاصله گذاری اجتماعی:اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در قم

جانشین پلیس راهور استان قم از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در سطح استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”سید صادق رسولی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی از طرف دولت، پلیس راهور استان نیز در اجرای این […]

جانشین پلیس راهور استان قم از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”سید صادق رسولی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی از طرف دولت، پلیس راهور استان نیز در اجرای این دستورالعمل به شدت با ناقضان این امر که در آن اشاره شده از تردد غیرضروری در سطح شبکه معابر به ویژه کنار تفرجگاهها، بوستان ها و پارک ها  جلوگیری و ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه خواهد کرد.

جانشین پلیس راهوراستان بیان داشت: در راستای کمک به کادر درمانی ، سیستم بهداشت کشور و در راستای حفظ جان هموطنان گرامی، رانندگانی که مرتکب تخلف از این موضوع شوند، خودروی آنها  به مدت یک ماه توقیف خواهد شد .

///////////////////////

کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان قم با جدیت دنبال خواهد شد

فرمانده انتظامی استان قم گفت: کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان قم با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) با تبریک سال نو به کارکنان سخت کوش نیروی انتظامی و شهروندان فهیم استان قم اظهار داشت: مطمئناً با عنایت حضرت حق و توجه ویژه امام عصر (عج)، توسل به ائمه اطهار (ع) و رعایت بهداشت توسط مردم از این امتحان الهی عبور کرده و این ویروس منحوس از جامعه ما زوده خواهد شد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در پیشگیری،مقابله و درمان ویروس کرونا نسبت به کشورهای غربی مدعی پیشرفت بسیار عالی عمل کرده و این نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی، نظامی مترقی و مردم ایران، مردمی متحد، یک دل و کمک کار یکدیگر هستند و انشاء الله با این اتحاد و همدلی از این مرحله سربلند عبور خواهیم کرد.

سردار آقاخانی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح و کادر درمانی مرکز بهداشت استان فعالیت های بی بدیلی انجام داده و این فعالیت ها تا پایان این مسئله ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان قم با جدیت دنبال خواهد شد و با رانندگانی که در کنار تفرجگاهها، بوستان ها و پارک ها توقف می کنند، ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه انجام و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد .