استاندار قم خبر داد؛

بهره برداري از ۸۵ پروژه به مناسبت هفته دولت دراستان قم

استاندار قم گفت: همزمان با هفته دولت ۸۵ پروژه در بخش هاي مختلف با اعتباري بالغ بر ۸۴۲۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۳۲۶ نفردر استان قم به بهره برداری می رسد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از روابط عمومي استانداري قم، دكتر بهرام سرمست ضمن تسليت ايام سوگ و عزاي حضرت اباعبدالله […]

استاندار قم گفت: همزمان با هفته دولت ۸۵ پروژه در بخش هاي مختلف با اعتباري بالغ بر ۸۴۲۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۳۲۶ نفردر استان قم به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از روابط عمومي استانداري قم، دكتر بهرام سرمست ضمن تسليت ايام سوگ و عزاي حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و گرامي داشت ياد و خاطره اسوه دولتمردان و خادمان صادق نظام شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت اظهار كرد: در اين هفته، ۸۵ پروژه در بخش هاي مختلف زيربنايي، صنعتي ، عمراني و… با اعتباري بالغ بر ۸۴۲۴ میلیارد ریال افتتاح مي شود.
استاندار قم با اشاره به جزئيات طرح هاي افتتاحي هفته دولت استان تصريح كرد: ۵۷ مورد از مجموع اين پروژ ها با اعتباري افزون بر ۴۹۵۹ ميليارد ریال مربوط به سه بخش مهم صنعتي، زيربنايي و كشاورزي مي باشد.

وي افزود: ۱۱ پروژه عمران شهري با اعتبار ۲۷۶۴ ميليارد ریال و ۱۰ پروژه آموزشي و آموزش عالي با اعتباري به ارزش بيش از ۵۶۵ ميليارد ریال عناوين ديگر طرح هاي آماده افتتاح استان در هفته دولت امسال را تشكيل مي دهند.

وي با بيان اين كه اين پروژه ها در شرايط بسيار سخت مالي ناشي از تحريم هاي دشمن و بحران كرونا به مرحله اجرا در آمده اند، از زحمات دستگاه هاي مجري اين طرح ها قدرداني كرد و گفت: خدمت رساني به مردم و فراهم كردن زمينه و بستر لازم براي توسعه و بالندگي نظام جزء اولويت هاي اصلي و راهبردي مسؤلان بوده و در هيچ شرايطي متوقف نمي شود.

استاندار قم هفته دولت را فرصت مناسبي براي انعكاس خدمات نظام و اميد بخشي در جامعه عنوان و خاطرنشان كرد: دستگاه هاي اجرايي استان بايد با بهره مندي از اين فرصت، عملكرد خود را به شكل مطلوب و شايسته اي اطلاع رساني نمايند.

سرمست رونق فضاي كسب و كار و توليد و اشتغال را يكي از مهم ترين اولويت هاي كاري سال هاي اخير استان برشمرد و گفت: با رصد دقيق و مستمر، اتخاذ تمهيدات راه گشا و برنامه ريزي هاي عملياتي، شاهد موفقيت هاي نسبي خوبي در زمينه رفع موانع و مشكلات و ايجاد گشايش هاي بيشتر در حوزه توليد و اشتغال خصوصاً احياي واحدهاي راكد هستيم.

وي همچنين با اشاره به تدابير و تلاش هاي استان براي مديريت موثربحران كرونا تصريح كرد: به مدد الهي و در سايه انسجام، همدلي و همكاري جمعي، استان قم يكي از استان هاي موفق كشور در عرصه مقابله با كرونا محسوب مي شود و اميدوارم با تداوم اين همكاري ها بتوانيم موج پنجم اين بيماري را هم با موفقيت پشت سر بگذاريم.