برگزاری کارگاه عکاسی مهدی وثوق‌ نیا با موضوع مناظر شهری در قم

کارگاه عکاسی «مناظر شهری» از سلسله کارگاه‌های فراخوان عکس «قم، شهر من» با حضور مهدی وثوق‌نیا عکاس شناخته شده روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ در قم برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان  قم، وثوق‌نیا در کارگاه تئوری به مرور آثار برخی عکاسان صاحب‌نظر در حوزه […]

کارگاه عکاسی «مناظر شهری» از سلسله کارگاه‌های فراخوان عکس «قم، شهر من» با حضور مهدی وثوق‌نیا عکاس شناخته شده روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان  قم، وثوق‌نیا در کارگاه تئوری به مرور آثار برخی عکاسان صاحب‌نظر در حوزه عکاسی مناظر شهری می‌پردازد و حاضران شاهد منتخبی از آثار او در حوزه عکاسی مناظر شهری خواهند بود.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان  قم اظهار داشت:مهدی وثوق‌نیا فارغ التحصیل کار‌شناسی عکاسی از دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران است. آثار او تاکنون در ۱۲ نمایشگاه انفرادی و ۵۰ نمایشگاه گروهی داخل و خارج از کشور به نمایش در آمده است.

عکس‌های وثوق‌نیا را می‌توان در مجلات داخلی و خارجی عکاسی و همچنین کتاب «عکاسی ایرانی حال حاضر»، با گردآوری رز عیسی، انتشارات هاچنز، آلمان دید. از آثار او تاکنون ۲ کتاب عکس به نام «انزلی» در سال ۱۳۹۳ توسط نشر نظر و «پامنار» در سال ۱۳۹۴ توسط نشر بن‌گاه نیز به چاپ رسید.

وثوق‌نیا داور جشنواره‌های متعدد عکاسی، کیوریتور، مدرس دانشگاه و برگزار کننده بیش از ۳۰ کارگاه‌ تخصصی در زمینه عکاسی مستند ‌است.

کارگاه عکاسی «مناظر شهری» در نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به شکل تئوری و در نوبت عصر از ساعت ۱۴و۳۰ دقیقه تا ۱۶و۳۰ دقیقه به صورت تور عکاسی برگزار می‌شود. حضور در این کارگاه برای عکاسان قمی آزاد و رایگان است اما تنها عکاسانی مجاز به حضور در تور عکاسی هستند که در کارگاه تئوری حضور داشته باشند.

علاقمندان می‌توانند در تاریخ و زمان یاد شده به نشانی میدان معلم، انتهای کوچه ۱، حوزه هنری قم (جنب پاساژ زمزم) مراجعه نمایند.

فراخوان عکس «قم، شهر من» با موضوعات فضاهای شهری، هویت شهری و فرهنگ شهروندی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و خانه عکس حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.