برگزاری همایش مجازی آمران به معروف حافظان محیط زیست روز پنجشنبه

جانشین ستاد امر به معروف استان قم گفت : همایش مجازی آمران به معروف حافظان محیط زیست روز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌گردد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از روابط‌عمومی ستاد امر به معروف استان قم در پی انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین ستاد امر به […]

جانشین ستاد امر به معروف استان قم گفت : همایش مجازی آمران به معروف حافظان محیط زیست روز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌گردد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از روابط‌عمومی ستاد امر به معروف استان قم در پی انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم همایش مجازی آمران به معروف حافظان محیط زیست روز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌شود.
سیدمحمدتقی حسینی جانشین دبیر ستاد امر به معروف استان قم در این رابطه گفتند: همایش آمران به معروف حافظان محیط زیست در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه فی‌مابین دو نهاد به صورت مجازی بوده و فعالان دو عرصه امر به معروف و نهی از منکر و حفاظت از محیط زیست در این همایش شرکت می‌کنند.
جانشین دبیر ستاد امر به معروف استان هدف از برگزاری این همایش را گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در زمینه‌های مختلف همانند محیط زیست دانسته و خواستار تعمیم این رابطه بین ستاد و نهادهای مختلف شدند.
لازم به ذکر است آدرس مجازی همایش https://www.skyroom.online/ch/qom.doe/zistmaroof می‌باشد.
ضمناً از همه فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر و حفاظت از محیط زیست جهت شرکت دعوت به عمل می‌آید.