برگزاری همایش توجیهی مبلغان روحانی با حضور رئیس پلیس راهور ناجا

همایش توجیهی مبلغان روحانی اعزامی به پلیس های راهور سراسرکشور با حضور رئیس پلیس راهور ناجا در استان قم برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” هادیان فر” در همايش توجيهي مبلغان روحانی اعزامي به پلیس های راهور سراسر کشور که در قم برگزار شد، […]

همایش توجیهی مبلغان روحانی اعزامی به پلیس های راهور سراسرکشور با حضور رئیس پلیس راهور ناجا در استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” هادیان فر” در همايش توجيهي مبلغان روحانی اعزامي به پلیس های راهور سراسر کشور که در قم برگزار شد، شرکت و سخنرانی کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا در این همایش پیرامون آخرین وضعیت تصادفات در کشور ، راهکارهای کاهش تصادفات و آسیب های ناشی از آن و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح را تشریح و تبیین کرد.

گفتنی است، در این همایش که در آستانه حلول ماه مبارک رمضان برگزار شد، تعداد ۵۰۰ نفر از طلاب حوزه علمیه قم علاقمند به فعالیت فرهنگی و معنوی در مجموعه نیروی انتظامی حضور داشتند .

//////////////////////////

برگزاری همایش سراسری مربیان آموزشگاه های رانندگی استان قم

رئیس پلیس راهور استان قم از برگزاری همایش سراسری مربیان آموزشگاه های رانندگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی حسن قیصری” اظهار داشت: آمار بالای تصادفات، بی نظمی در عبور و مرور وسایل نقلیه و رعایت نشدن برخی قوانین راهنمایی و رانندگی ما را بر آن داشت تا همایش سراسری مربیان آموزشگاه های رانندگی استان قم را در دو نوبت برگزار کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم و ارزنده مربیان آموزشگاه های رانندگی در تربیت  صحیح رانندگان و مجرب کردن آن ها  و کارآمدی رانندگان، تصریح کرد: ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در گرو عزم همگانی است و همه ما وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم.

رئیس پلیس راهور استان با تشریح علل فنی تصادفات رخ داده از مربیان آموزشگاه های رانندگی درخواست کرد تا از همان ابتدا  متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی  را  تحت تعلیم و آموزش صحیح تئوری و عملی قرار دهند.

گفتنی است، در این همایش تعداد ۴۴۰ نفر مربی آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی در استان حضور داشتند.