برگزاری نشست صمیمی مدیران رسانه‌های خبری قم با آیت الله سعیدی

نشست صمیمی مدیران رسانه‌های خبری کشوری و استانی با آیت الله سید محمد سعیدی برگزار و بسیاری از دغدغه‌های فرهنگی مدیران رسانه‌ها به صورت صریح مطرح شد و آیت الله سعیدی ضمن شنیدن این دغدغه‌ها از راهکارهای اصحاب رسانه برای حل و رفع آن استقبال کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، نشست صمیمی مدیران رسانه‌های […]

نشست صمیمی مدیران رسانه‌های خبری کشوری و استانی با آیت الله سید محمد سعیدی برگزار و بسیاری از دغدغه‌های فرهنگی مدیران رسانه‌ها به صورت صریح مطرح شد و آیت الله سعیدی ضمن شنیدن این دغدغه‌ها از راهکارهای اصحاب رسانه برای حل و رفع آن استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، نشست صمیمی مدیران رسانه‌های کشوری و استانی قم با آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز با حضور مدیران و معاونان آستان مقدس بانوی کرامت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و فرمانده قرارگاه ۱۹ دی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیران رسانه‌های کشوری و استانی قم برگزار شد بسیاری از دغدغه‌های فرهنگی مدیران رسانه استان به صورت صریح مطرح شد و آیت الله سعیدی ضمن شنیدن این دغدغه‌ها از راهکارهای اصحاب رسانه برای حل و رفع آن استقبال کرد.

همچنین در این نشست از اصحاب رسانه دعوت شد که با هماهنگی در نشست شوای فرهنگ عمومی استان قم حضور داشته و در هیأت اندیشه ورز این شورا نظرات خود را برای اجرایی شدن مطرح کند.

در پایان این نشست از اصحاب رسانه با اهدای نگین متبرک حرم مطهر بانوی کرامت تقدیر به عمل آمد و مهمان سفره مهمانسرای حضرت معصومه سلام الله علیها شدند.