برگزاری مسابقه نقاشی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درمصلی قدس قم

با حضور کودکان و نوجوانان نمازگزار، مصلی قدس استان قم، میزبان نشست های قصه گویی و شعرخوانی همراه با مسابقه نقاشی از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، به همت کتابداران کتابخانه ریحانه النبی و با حضور فرزندان […]

با حضور کودکان و نوجوانان نمازگزار، مصلی قدس استان قم، میزبان نشست های قصه گویی و شعرخوانی همراه با مسابقه نقاشی از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، به همت کتابداران کتابخانه ریحانه النبی و با حضور فرزندان نمازگزاران روز جمعه، نشست قصه گویی و شعرخوانی همراه با مسابقه نقاشی از کتاب های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با عناوین «مهمان خراسان:مجموعه شعر در باره امام رضا(ع)» گردآوری سعید بیابانکی و «مژده گل: داستان هایی از زندگی امام رضا(ع)» نوشته محمود پوروهاب در «مهدکودک آدینه» مصلی قدس برگزار شد.

 

در این نشست دورهمی و صمیمانه که با استقبال خوب کودکان و نمازگزاران روز جمعه همراه بود؛ اقدس قائم پناه و طاهره اصغری از کتابداران پویا کتابخانه ریحانه النبی به معرفی کتاب های حاضر پرداختند. سپس شرکت کنندگان با دریافت برگه های نقاشی به تصویرسازی و نقاشی از داستان های کتاب اقدام کردند.

 

گفتنی است این برنامه با رایزنی و تعامل مطلوب اداره کل کتابخانه های عمومی قم با ستاد اقامه نماز جمعه و حضور کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی همراه بوده است.

 

خاطر نشان می شود، این اقدام فرهنگی ـ مذهبی با هدف ترویج و تبلیغ هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آیین عبادی ـ سیاسی نمازجمعه همراه با توزیع بروشورها تا ۲۹ تیرماه به مدت دو ساعت و نیم توسط کتابداران و کارکنان نهاد اقامه نماز جمعه انجام می گردد.