برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال بین تیم هنرمندان کشور و اصحاب رسانه قم

مسابقه فوتسال دوستانه بین تیم هنرمندان کشور و تیم اصحاب رسانه و پیشکسوتان قم به نفع مردم زلزله زده کرمانشاه برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، رضا ملکی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص این کارخیر خواهانه گفت: دید انسان دوستانه  و جهت کمک به مردم زلزله زده مارا بر این داشت […]

مسابقه فوتسال دوستانه بین تیم هنرمندان کشور و تیم اصحاب رسانه و پیشکسوتان قم به نفع مردم زلزله زده کرمانشاه برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، رضا ملکی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص این کارخیر خواهانه گفت: دید انسان دوستانه  و جهت کمک به مردم زلزله زده مارا بر این داشت که با تیم هنرمندان که جایگاه خاصی دارد و هدفشان مشارکت در امور خیر است هماهنگی هایی را انجام دهیم و با مساعدتی که یاریار مدیرعامل این تیم و هیئت مدیره این تیم داشتند مقرر شد مسابقه دوستانه فوتسال را با تیم اصحاب رسانه و پیشکسوتان قم انجام دهند که عواید حاصل از این مسابقه صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه شود.
ملکی در خصوص ترکیب تیم اصحاب رسانه و پیشکسوتان قم نیز اظهار داشت: از آنجایی که تیم هنرمندان جهت شرکت در مسابقات جهانی در حال آماده سازی هستند و از لحاظ بدنی در شرایط عالی قرار دارند، ما نیز برای اینکه تیمی از پیش باخته نباشیم عده ای از اصحاب رسانه که شرایط بهتری را دارند و عده ای از پیشکسوتان فوتسال و فوتبال کشور را گزینش خواهیم کرد تا تیم خوبی را روانه این مسابقه کنیم.

همچنین احتمال حضور سیدجواد رضویان،بازیگر مطرح طنز در تیم قم بسیار زیاد است چون وی قمی هست.

وی افزود:  هماهنگی هایی انجام شده است تا صدا و سیما مرکز قم پخش استانی داشته باشد و همچنین با شبکه ورزش صحبت هایی شده تا همزمان از شبکه ورزش نیز این دیدار پخش شود.

محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم نیز در این جلسه در خصوص کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: در شهر سرپل ذهاب شهرک معصومیه(س) با کمک خیرین و ستاد اقامه نماز ساخته شده است و کانکس هایی جهت اسکان مردم زلزله زده فراهم گردید که ۳۰درصد از این افراد سرپرست خانوار هستند و مابقی افرادی هستند که منازلشان ۱۰۰درصد تخریب شده است.وی افزود: در این شهرک با کمک خیرین و مردم قم ۵۰ خانوار زلزله زده اسکان داده شدند که کاری نو و تحسین برانگیز بود.

خادم عضو هیئت مدیره موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت(ع) نیز  در خصوص زمان و شرایط این مسابقه بیان کرد: این مسابقه روز دوشنبه ۴دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن دوهزار نفری شهید حیدریان برگزار خواهد شد و بلیط فروشی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.