برگزاری جشن میلاد امام رضا در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی

جشن میلاد با سعادت امام مهربانی ، عالم آل محمد (ص) حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضورعاشقان اهلبیت عصمت و طهارت علما، اساتید، طلاب و و دیگر اقشار جامعه در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد تقی قادری، استاد حوزه علمیه به سیره پربار وپاک ومقدس و هدایتگرامام رضا علیه السلام ایراد سخن پرداخت.
در این مراسم علاوه بر ذکر مداحی ، دو تن از شاگردان امام صادق در آیین مقدس عمامه گذاری به دست آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی مفتخر به لباس روحانیت شدند.

دست خط حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی رحمه الله علیه
درباره امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
سلام علی آل طه و یاسین
سلام علی آل خیر النبیین
سلام علی روضة حلّ فیها
إمام یباهي به الملك والدین
باید اعتراف نمایم که کوچکتر از آنم که درباره حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثناء مطلبی بنگارم و یا فضیلتی از فضائل آن حضرت را بازگو نمایم. تنها به ذکر یک نکته اشاره میکنم و آن کمال ارتباط و مناسبت تامه میان آن حضرت که رمز تشیّع و سمبل آن است و هر کس حضرتش را به امامت بپذیرد، حضرات ائمه بعدی را پذیرفته و در حقیقت تبلور امامی بودن در اعتقاد به آن حضرت است و میان حاکمیّت نظام تشیّع در کشور جمهوری اسلامی ایران نه در کشور دیگر و به نظر اینجانب این معنی صُدفه و خالی از ارتباط نیست.
امید است خداوند بزرگ به برکت قبر مطهرش ملت ایران را محفوظ و حاکمیّت تشیّع را در این کشور مستدام بفرماید، بحقه وبحق آبائه الطاهرین وأولاده المعصومین سیّما بقیة الله تعالی في الأرضین علیه وعلیهم الصلوات والسلام أجمعین.
محمد فاضل لنکرانی
۱۳۷۵/۲/۲۷