برکت خدا یعنی: حمایت پنج یتیم می‌شود ۳۸۰ یتیم

یک حامی نیکوکار برکت زندگی‌اش را اضافه شدن ۳۷۵ فرزند محسنین به پنج یتیم قبلی خود می‌داند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار، حامیان اکرام ایتام و محسنین و خیران گفت: یکی از […]

یک حامی نیکوکار برکت زندگی‌اش را اضافه شدن ۳۷۵ فرزند محسنین به پنج یتیم قبلی خود می‌داند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار، حامیان اکرام ایتام و محسنین و خیران گفت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین که در گذشته حامی پنج فرزند تحت حمایت این نهاد بوده است در اقدامی خداپسند برای حمایت از ۳۷۵ فرزند دیگر از خانواده‌های محسنین تحت حمایت نیز اعلام آمادگی کرده است.
وی اضافه کرد: این حامی نیکوکار با ثبت‌نام فرم حامیان اکرام ایتام و محسنین تعهد کرده است ماهانه ۲۵ میلیون تومان برای این فرزندان نیز واریز کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم بابیان اینکه این خیّر در سال‌های گذشته هم این نهاد را در کمک به ایتام و محرومان یاری کرده است تصریح کرد: یکی از اقدامات ویژه این فرد نیکوکار، کمک ۱۲۰ میلیون تومانی وی برای خانه دار شدن یک خانوار عائله‌مند قبل از عید نوروز امسال بود.