برپایی نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان قم در سایه بی خبری

نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان قم فردا ۲۵دی ماه به کار خود پایان میدهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان قم فردا ۲۵دی ماه درحالی به کار خود پایان می دهد که گرچه از اطلاع رسانی ضعیفی در رسانه ها وسطح شهر برخوردار بود،اما با استقبال خوب مردم همراه بود […]

نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان قم فردا ۲۵دی ماه به کار خود پایان میدهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان قم فردا ۲۵دی ماه درحالی به کار خود پایان می دهد که گرچه از اطلاع رسانی ضعیفی در رسانه ها وسطح شهر برخوردار بود،اما با استقبال خوب مردم همراه بود ودرصورت اطلاع رسانی بهتر از سوی مدیران برگزار کننده آن ،از استقبالی به مراتب بیشتر از سوی مردم برخوردار می بود.
سعید عزیز اللهی ،از مسئولان غرفه شرکت مخابرات استان قم که با ازدحام بی نظیر مردم برخوردار بود،با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از ۲۲تا۲۵در محل دائمی نمایشگاه های استان قم ،اظهار می دارد:گرچه اطلاع رسانی خوبی در زمینه برگزاری نمایشگاه در رسانه ها صورت نگرفته بود،اما باتوجه به جذابیت این نمایشگاه برای عامه مردم،خوشبختانه از استقبال خوبی از سوی مردم وبویژه غرفه ما ،برخوردار بوده است.


وی افزود:بیش از ۵۰غرفه مرتبط با آی تی استان قم در این نمایشگاه حاضر هستند ومحصولات وتولیدات خود را به مردم در این نمایشگاه عرضه می کنند.
وی در باره خدمات ارائه شده توسط غرفه شرکت مخابرات استان قم در این نمایشگاه می گوید:در قسمت تلفن همراه ما در این نمایشگاه سیم کارت دانشجویی رایگان،سیم کارت نسل چهارم ۴ جی (usim) ،فروش ویژه adsl ،ارائه سرویس های دیتا واینترنت حجمی ftth و… در غرفه شرکت مخابرات استان قم در این نمایشگاه ارائه می گردد.


سید علی سجادی ،مدیر فروش شرکت ایده سازان مبتکر قرن نیز اظهار می دارد:ما در بخش امنیت ،تامین کننده تجهیزات خاص امنیتی از دوربین مداربسته گرفته تا جدید ترین سیستم های امنیتی دنیا.
همچنین ما نمایندگی امن افزار گستر شریف وs3 آمریکا داریم ودر این نمایشگاه سیستم های هوشمندسازی مانند نور هوشمند،آبیاری هوشمند ودو اختراع ملی بنام ربات مقر شور وانتقال دیتا در بستر لیزر که هردو به وزارتخانه های مربوطه ارائه شده استعدر این غرفه به نمایش گذاشته ایم.


مهندس بهروز محمدی ،مدیر عامل شرکت شبکه پرداز بهروز که نمایندگی انحصاری شرکت مادیران ودوربین های مدار بسته r.d.s نیز هستند،با اشاره به استقبال خوب از غرفه این شرکت در نمایشگاه ،خاطر نشان می کند:کار ما نصب وراه اندازی دوربین مدار بسته ،دزدگیر اماکن،ودزدگیر های پیشرفته اتومبیل در استان قم وسراسر کشور هست ودر این نمایشگاه تخفیف ویژه ای شامل ۳۰درصد در نظر گرفته ایم .
شایان ذکر است که گرچه استقبال خوبی از این نمایشگاه به عمل آمده بود،اما در صورت همت مسئولان برگزار کننده آن واطلاع رسانی بهتر وارتباط بیشتر با رسانه های استان،باتوجه به اهمیت وجذابیت آن برای مردم استان قم ،آمار بازدید مردمی از آن به مراتب بیشتر از این می بود.
گزارش از سید حسین کبابی/عکس از نجمه محیایی


پایان گزارش/