برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان به خانه‌های مردم قم می‌رود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم گفت: به دلیل لغو اجتماعات عمومیِ عبادی در ماه مبارک رمضان، تصمیم به برگزاری برنامه‌های فرهنگیِ قابل اجرا برای ترویج مناسک عبادی در خانه‌ها داریم. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از شهر نیوز:ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم گفت: به دلیل لغو اجتماعات عمومیِ عبادی در ماه مبارک رمضان، تصمیم به برگزاری برنامه‌های فرهنگیِ قابل اجرا برای ترویج مناسک عبادی در خانه‌ها داریم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از شهر نیوز:ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان در سازمان، اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال درمورد برنامه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین فضای ایجاد شده در کشور بخاطر بیماری کرونا، جلسه هماهنگی برنامه‌های تبلیغی با موضوع ماه مبارک رمضان برگزار شد و در این جلسه دستگاه‌ها و نهادی فرهنگی و حمایتی استان حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم ادامه داد: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزیِ بین دستگاهی، برای هم‌افزایی و ایجاد وحدت رویه و استفاده بیشتر شهروندان از برنامه‌های مختلف دستگاه‌های استان در ماه مبارک رمضان شکل گرفت و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

مقیمی با اشاره به محورهای اصلی و تصمیم‌گیری شده در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های تبلیغی ماه رمضان، ابراز کرد: کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا یکی از محورهای اصلی بود که در این جلسه پیرامون آن بحث و تصمیم‌گیری شد و قرار است اقدامات موثری در این خصوص در ماه مبارک رمضان انجام شود.

وی عنوان کرد: به دلیل کاهش و لغو مراسم‌ها و اجتماعات عمومیِ عبادی در ماه مبارک رمضان بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تصمیم به برگزاری برنامه‌های فرهنگیِ قابل اجرا برای ایجاد موج عبادت و ترویج مناسک عبادی در خانه‌ها داریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: در این جلسه برای ایجاد هشتگ و شعار مشترک بین همه دستگاه‌های استان و همچنین تقویت برنامه‌های عبادی ماه مبارک رمضان تصمیماتی گرفته شد که امیدوار هستیم مفید واقع شود و رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای استانی همچون سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، سازمان زیباسازی و اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برگزار شد.