بررسي نوسانات قيمت ۵۸ قلم كالاي اساسي در كارگروه تنظيم بازار استان قم

در كارگروه تنظيم بازار استان قم به رياست استاندار نوسانات قيمت ۵۸ كالاي اساسي مورد بررسي قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين جلسه با تاكيد بر ضرورت تلاش در جهت تأمين حقوق توليدكنندگان و مصرف كنندگان اظهار كرد: از توليدكنندگان تقاضاداريم بخاطر مردم در شرايط فعلي […]

در كارگروه تنظيم بازار استان قم به رياست استاندار نوسانات قيمت ۵۸ كالاي اساسي مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين جلسه با تاكيد بر ضرورت تلاش در جهت تأمين حقوق توليدكنندگان و مصرف كنندگان اظهار كرد: از توليدكنندگان تقاضاداريم بخاطر مردم در شرايط فعلي از بخشي از منافع خود چشم پوشي كنند.
وي با اشاره به اهميت تشديد نظارت بر بازارعرضه و تقاضا تصريح كرد: اتحاديه هاي صنفي بايد تلاش بيشتري را در زمينه هدايت و نظارت بر بازار داشته باشند.
استاندار قم در بخش ديگري از سخنان خود با غيرقانوني خواندن افزايش قيمت نان در نانوايي ها خواستار همكاري بيشتر اتحاديه و مالكان نانوايي ها براي بازگشت قيمت نان بر گذشته شد.
وي افزود: در صورت بازگشت قيمت نان در مورد قيمت هاي جديد تصميم گيري خواهد شد. وي با اشاره به تلاش دشمنان براي برهم زدن تعادل بازار تصريح كرد: مردم و
اصناف بايد مراقب باشند تا در جريان اين موج قرار نگيرند.
وي به هرج و مرج ناشي از اصناف غيرمجاز اشاره و گفت: بايد با اين اصناف جدي انجام شود.
استاندار قم همچنين با تاكيد بر لزوم هماهنگي و انسجام دستگاه هاي مسئول حوزه تنظيم بازار خواستار همكاري بيشتر دستگاه هاي اجرايي استان با دستگاه هاي دست اندركار بازرسي در زمينه تامين نيرو و خودرو شد.
استاندار قم همچنين با اشاره به تشكيل كميته مبارزه با احتكار در استان گفت: كالاهاي كشف شده بايد در اسرع وقت وارد شبكه توزيع شود.