برخورد قاطع با هنجارشكنان در چهار شنبه آخر سال

جانشین فرمانده انتظامي استان با اشاره به اینکه برخورد با هنجارشكنان خط قرمز پليس در چهارشنبه آخر سال است، گفت پليس هيچگاه مخالف شادي مردم نيست، رويكرد پليس به موضوع چهارشنبه آخر سال يك نگاه اجتماعي و پيشگيرانه است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار” بهادر اسماعیلی” بیان داشت: پليس هيچگاه مخالف شادي مردم نيست، رويكرد پليس به موضوع چهارشنبه آخر سال يك نگاه اجتماعي و پيشگيرانه است.
وي با بیان اینکه آداب و رسوم گذشتگان نبايد تبديل به فرصتي براي هنجارشکنان و ايراد صدمه و آسيب به مردم و خانواده ها شود، افزود: با افراد معدودي كه بخواهند آرامش مردم را به مخاطره بيندازند با همکاری مطلوب دستگاه قضائی استان، برخورد قاطع خواهد شد.
این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان كرد: ويژگي سني نوجوانان و جوانان قرارگيري افراد در حالات هيجاني بوده به طوري که اين حالات يکي از نيازهاي اين سنين است و بايد به نحو صحيح مديريت شود.
وي نقش والدين و جامعه را در ايجاد فرصتي جديد براي تخليه هيجانات روحي فرزندان، مهم خواند و تصريح كرد: مسئولان شهری می توانند با همکاری خانواده ها در این خصوص برنامه ريزي و مدیریت کنند .
سردار اسماعیلی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: مردم شریف استان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون تهیه،تولید و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

كشف بیش از ۴هزار عدد انواع مواد محترقه درقم
فرمانده انتظامي شهرستان قم از کشف ۴ هزار عدد مواد‌ محترقه غیر مجاز در اين شهرستان خبر داد
سرهنگ ” مراد حسین جعفریان” اظهار داشت: با توجه به نزديك‌ شدن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشي از استفاده مواد محترقه خطرناك و غيرمجاز مقابله با افرادي كه در اين زمينه فعاليت دارند، در دستور كار پليس قرار دارد.
وي در ادامه با بيان اينكه در رصد و پایش اطلاعاتی مشخص شد افرادی اقدام به نگهداری و فروش مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهر قم می‌کند افزود : پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
سرهنگ جعغریان تصریح کرد:پس از اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی دستگاه قضایی استان، ماموران انتظامی این فرماندهی ۴ هزار و ۱۷۷عدد انواع مواد محترقه و ۳ کیلو ۷۰۰ گرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه کشف و ۸ نفر متهم را دستگیر کردند.
وی در پايان از مردم به عنوان حاميان پليس خواست علاوه بر آموزش فرزندان خود درباره خطرها و عواقب استفاده از مواد آتش‌زاي خطرناك، هرگونه موارد مشكوك را از طريق مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.