برای حمایت از مددجویان کمیته امداد هر کاری لازم باشد انجام می دهیم

استاندار قم با اعلام آمادگی در حمایت بیشتر از مددجویان کمیته امداد برای خانه دار شدن آنها، خواستار دوبرابر شدن اعتبارات وام قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در استان شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون اداری و مالی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته […]

استاندار قم با اعلام آمادگی در حمایت بیشتر از مددجویان کمیته امداد برای خانه دار شدن آنها، خواستار دوبرابر شدن اعتبارات وام قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در استان شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون اداری و مالی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد و مدیرکل کمیته امداد استان قم با استاندار قم دیدار و درباره راهکارهای حل مشکلات نیازمندان گفت و گو کردند.
دکتر بهرام سرمست استاندار قم با اشاره به اینکه همیشه آماده همکاری با کمیته امداد و طرحهای این نهاد بوده ایم گفت: با توجه به اینکه اقشار آسیب پذیر این استان در ایام کرونا چه از نظر مدت زمان و چه از لحاظ شدت آسیب پذیری آسیب بیشتری دیده اند، پیشنهاد می شود قم را ویژه ببینید و اعتبار وام قرض الحسنه در استان قم را دو برابر کنید.
استاندار قم با بیان اینکه برای حمایت از مددجویان کمیته امداد هر کاری لازم باشد انجام می دهیم در زمینه مسکن مددجویان کمیته امداد نیز قول همکاری داد و گفت: اگر این نهاد در سطح ملی با وزارت راه و شهرسازی است تفاهم نامه امضا کند ما در استان قم می توانیم می توانیم هر مقدار از ظرفیت زمین موجود را برای جامعه هدف امداد اختصاص بدهیم.
در ابتدای این دیدار مجید باجلان معاون اداری و مالی و احمدرضا دالوند مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گزارشی از پویش ایران همدل، طرحهای اطعام مهدوی و حسینی، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و مسکن مددجویان این نهاد ارائه کردند.