بحران کرونا روند دولت الکترونیک را سرعت بخشید

مدیر مخابرات استان قم با بیان اینکه بحران کرونا روند دولت الکترونیک را سرعت بخشیدگفت: امروز به مدد امکانات گسترده مخابراتی و مطالبات مردم اقبال خوبی به بهره گیری از این زیر ساخت ها شده است و بحران کرونا نشان داد که ما باید گام های سریعتری برداریم. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سید اسد […]

مدیر مخابرات استان قم با بیان اینکه بحران کرونا روند دولت الکترونیک را سرعت بخشیدگفت: امروز به مدد امکانات گسترده مخابراتی و مطالبات مردم اقبال خوبی به بهره گیری از این زیر ساخت ها شده است و بحران کرونا نشان داد که ما باید گام های سریعتری برداریم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سید اسد الله دهناد اظهار داشت :طی دو دهه گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی در زیر ساخت های فناوری اطلاعات کشور و استان انجام شده و تلاش های زیادی کردیم تا دستگاههای اجرایی را برای استفاده از این امکانات برای رفاه مردم در بخش های مختلف مجاب کنیم.

وی افزود :اما نظام اداری و دیوانی سنتی به دلایل متعدد ازجمله عدم تمایل به شفاف سازی ، عادت داشتن به نظم سنتی پیشین در کارهای اداری و مسائلی از این دست در برابر تغییرات مقاومت می کردند.

مدیر مخابرات استان قم با بیان اینکه در گذشته ساعت ها وقت مردم در دستگاههای دولتی ،شهرداری ها ،نظام مهندسی و…واقعا تلف می شد بیان داشت :اما امروز به مدد امکانات گسترده مخابراتی و مطالبات مردم اقبال خوبی به بهره گیری از این زیر ساخت ها شده است و بحران کرونا نشان داد که ما باید گام های سریعتری برداریم.

وی تصریح کرد : لازم می‌دانم از اقدامات بخش خصوصی، دستگاههای اجرایی و همچنین شهرداری قم و نظام مهندسی که گام های خوبی برای توسعه خدمات خود در بستر های مخابراتی برداشته اند تشکر کنم و اعلام می کنم کارشناسان متعهد مخابرات امادگی همکاری در این زمینه را دارند.

دهناد تاکید کرد ما در کنار توسعه فنی دنبال افزایش کیفیت خدمات ویژه ازجمله افزایش پهنای باند و ارتقای سرعت اینترنت به دستگاههایی که محل مراجعه بیشتر مردم هستند نیز هستیم .