بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی از چند باب کتابخانه عمومی

حجت الاسلام جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی از کتابخانه های عمومی نرگس، یادگار امام (ره) و پروژه درحال بازسازی ریحانه النبی بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، حجت الاسلام  جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم؛ وحید میرزایی، معاون اداره کل […]

حجت الاسلام جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی از کتابخانه های عمومی نرگس، یادگار امام (ره) و پروژه درحال بازسازی ریحانه النبی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، حجت الاسلام  جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم؛ وحید میرزایی، معاون اداره کل کتابخانه ها و محمدتقی زینی وند، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان در کتابخانه های نرگس، یادگار امام و ریحانه النبی حضور پیدا کردند.

در این بازدید که در فضایی صمیمانه انجام شد، مدیرکل کتابخانه های عمومی راهکارهایی را برای جذب افراد به کتابخانه و کتابخوانی پیشنهاد داد. سپس کتابداران به بیان فعالیت ها و برنامه های کتابخانه خود در تابستان و همچنین بازگشایی مدارس پرداختند.

جباری در ادامه اظهار داشت: فصل بازگشایی مدرسه ها فرصت خوبی برای دعوت دانش آموزان، کودکان و مسئولین مدارس می باشد تا با ظرفیت های کتابخانه و اهداف آن آشنا شوند و از پتانسیل ها و امکانات موجود در آن استفاده کنند. وی همچنین از تغییرات و تحولات جدید و انجام طرح هایی برای شاداب سازی و زیباسازی کتابخانه ها از کتابداران تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی سپس از پروژه در حال بازسازی کتابخانه ریحانه النبی با هدف پیگیری مشکلات و رفع آن بازدید کرد و از نزدیک، فرایند پیشرفت فیزیکی و اقدامات پیمانکاران کتابخانه را مورد بررسی قرار داد و در پایان ابراز امیدواری کرد: با نوسازی و رعایت استانداردهای لازم، این کتابخانه به زودی بتواند همچون گذشته خدمات بهتر و شایسته تری را به مردم شریف و علاقمند به کتابخوانی این منطقه ارائه دهد.