بازدید دکتر زاکانی نماینده قم از بیمارستان فرقانی

دکتر علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دیشب در ساختمان فرقانی مجتمع بیمارستانی نکویی هدایتی فرقانی ایزدی قم حضور یافت و از روند خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، وی ضمن بازدید از […]

دکتر علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دیشب در ساختمان فرقانی مجتمع بیمارستانی نکویی هدایتی فرقانی ایزدی قم حضور یافت و از روند خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، وی ضمن بازدید از بخش‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا، از تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان و پشتیبانی بیمارستان فرقانی در ارائه خدمات به مبتلایان به کرونا قدردانی کرد.
دکتر حامد شفیعی ریاست مجتمع بیمارستانی نکویی هدایتی فرقانی ایزدی در این دیدار گزارشی از وضعیت کووید۱۹ در استان، و میزان مراجعات و بستری‌ها در بیمارستان فرقانی ارائه کرد و حمایت نمایندگان در حل مشکلات کادر درمان را بسیار حائز اهمیت دانست.
دکتر زاکانی نیز بر اعلام آمادگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت کمک و پشتیبانی کادر سلامت در راستای کنترل بحران تأکید کرد و گفت عزم نمایندگان در حمایت از کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا جدیست. وی همچنین قول داد در اسرع وقت و با جدیت موارد مطرح شده در این دیدار را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد کرد.