بازار شب یلدا درقم آرام است ومردم نگران نباشند

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم احمد رضا سمیعی نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: در […]

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم احمد رضا سمیعی نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار می گردد.
وی خاطر نشان کرد: در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار ، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود .
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد:  تعداد ۵۴ بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی ، میادین میوه و تره بار نظارت و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را مورد رصد و پایش قرار خواهند داد.
سمیعی نسب همچنین بیان کرد تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم گزارش دهند.

وی در پایان با اشاره به کشفیات مهم این اداره در ماه جاری افزود: بازرسان اداره نظارت و بازرسی در ماه جاری موفق به شناسایی سه تخلف مهم به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون ریال شده اند که واحدهای متخلف با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

احمد رضا سمیعی سمیعی از مردم خواست که چنانچه تخلفی مشاهده کنند آن را به شماره ۱۲۴اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.