اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل ورونق تولید در استان قم برگزارمی‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید به منظور قطع حلقه‌های وابستگی بنگاههای تولیدی به قطعات و مواد اولیه وارداتی  در محل دائمی نمایشگاه بین الملی قم از ۱۶ تا ۱۸ دی ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید به منظور قطع حلقه‌های وابستگی بنگاههای تولیدی به قطعات و مواد اولیه وارداتی  در محل دائمی نمایشگاه بین الملی قم از ۱۶ تا ۱۸ دی ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت قم، محمود سیجانی با بیان این مطلب، اظهار داشت: نظر به اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه اقتصادی و رفع نیازمندی ها توسط تولید کنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان و اینکه کشور بیش از پیش به ابتکار، خلاقیت و دستاوردهای علمی و تخصصی نیازمند می باشد گفت این نمایشگاه بمدت ۳ روزدایر است. و از ساعت ۱۶ الی ۲۱  آماده بازدید علاقه مندان و پژوهشگران و صنعتگران خواهد بود .

وی تصریح کرد: به منظور پربارتر بودن رویداد مذکور در جهت تکمیل زنجیره خودکفایی و اشتغال پایدار این نمایشگاه اقدامات ، دستاوردها و فرصت های ساخت داخل ورونق تولید را در معرض دید و بازدید صنعتگران ، سرمایه گذاران ، تولید کنندگان و دانشگاهیان قرار می دهد.

رییس سازمان صمت استان قم ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان با حضور ۲۵ معدن و صنایع معدنی استان برگزار خواهد شد تا آخرین دستاوردهای صنعتی و معدنی در معرض دید مراجعه کننده قرار خواهند داد.

سیجانی با تاکید براینکه یکی از زیرساخت های رونق تولید شناسایی عوامل تولید و از مهمترین راه های تحقق آن، شناسایی از طریق برگزاری نمایشگاه هاست اضافه کرد: نمایشگاه فرصت های ساخل داخل و رونق تولید جهت ارائه دستاوردها و تعامل و هم افزایی بین تولید کننده و متقاضی درخصوص معرفی امکانات و نیاز ها می باشد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید با هدف قطع حلقه های وابستگی نهادها و بنگاههای داخلی به قطعات و لوازم اولیه وارداتی و همچنین تکمیل زنجیره علم ، فناوری ، تکنولوژی تولید محصول ، تجاری سازی به منظور ثروت آفرینی ارایه و در معرض دید و بازدید علاقمندان ، سرمایه گذاران ، تولید کنندگان شرکتهای دانش بنیان و دانشگاهیان قرار می گیرد.