مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد مطرح کرد:

اهدای ۵۰ هزار جهیزیه به نوعروسان در سالجاری

مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد از اهدای ۵۰ هزار جهیزیه به نوعروسان این نهاد خبر داد و گفت: اشتغال خانواده های تحت حمایت به ویزه زوجهای جوان به صورت ویژه دنبال می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، به نقل از کمیته امداد، مجید ملکشاهی، مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد که در مراسم […]

مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد از اهدای ۵۰ هزار جهیزیه به نوعروسان این نهاد خبر داد و گفت: اشتغال خانواده های تحت حمایت به ویزه زوجهای جوان به صورت ویژه دنبال می شود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، به نقل از کمیته امداد، مجید ملکشاهی، مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد که در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قم سخن می گفت از ارائه ۱۲۰ خدمت اجتماعی به خانوارهای نیازمند در کمیته امداد خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده و امیدواریم امسال اهدای ۵۰ هزار جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد محقق شود.
وی تقویت و تحکیم بنیان خانواده ها را بسیار مهم برشمرد و افزود: زوج های جوان بیش از هر خدمت دیگری نیازمند شغل هستند.
ملکشاهی با تأکید بر آموزش و مهارت افزایی خانواده های تحت حمایت برای رسیدن به شغل مناسب تصریح کرد: برای اشتغال این افراد دو کلید واژه سن و شغل را مورد نظر قرار داده ایم به این معنی که سن بالا را نه به معنی از کارافتادگی بلکه به مفهوم تجربه بالا می شناسیم و شغل را هم برای توانمندسازی خانواده ها به ویژه خانواده های سالمند برای تأمین معیشتشان ضروری می دانیم.
در این مراسم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت این آستان مقدس برگزار شد، کمیته امداد استان قم ۱۱۰ سری جهیزیه و هدیه ازدواج، شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال فریزر، تلویزیون ال ای دی، ماشین لباسشویی اتوماتیک، جاروبرقی و اجاق گاز به ارزش ۱۸ میلیارد ریال به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.