اهدای بیش از دو میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان و دامادهای قمی

کمیته امداد استان قم ۹۱ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای مددجو و غیر مددجو به ارزش بیش از دو میلیارد تومان اهدا کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛به نقل از کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اشاره به اینکه مرحله اول این طرح در دهه کرامت برگزار و […]

کمیته امداد استان قم ۹۱ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای مددجو و غیر مددجو به ارزش بیش از دو میلیارد تومان اهدا کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛به نقل از کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اشاره به اینکه مرحله اول این طرح در دهه کرامت برگزار و ۱۵۷ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت اهدا شد گفت: در مرحله دوم، به مناسبت عید سعید غدیرخم، ۹۱ سری جهیزیه و هدیه ازدواج اهدا شد.
وی بابیان اینکه ۵۷ سری جهیزیه به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال به نوعروسان و افرادی که ازدواج مجدد داشته‌اند تعلق‌گرفته است افزود: این جهیزیه شامل یک دستگاه یخچال‌فریزر ۱۳ فوت، یک دستگاه اجاق‌گاز پنج شعله، یک دستگاه ماشین لباسشویی ۷ کیلوگرمی، یک دستگاه تلویزیون LED 32 اینچ، یک دستگاه جاروبرقی و یک‌تخته فرش ۱۲ متری است.
میرشکار بابیان اینکه ۱۰ سری جهیزیه نیز به نوعروسان غیر تحت حمایت اهداشده است تصریح کرد: ۲۴ هدیه ازدواج ۶۰ میلیون ریالی هم به دامادهای تحت حمایت اهدا شد.
وی ازدواج پایدار دختران و پسران تحت حمایت را بسیار ضروری عنوان و اظهار کرد: این افراد قبل از دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج باید در دوره‌های آموزشی این نهاد که در سال‌های اخیر با توجه به شرایط کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود شرکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قم بابیان اینکه ارزش این اقلام اهدایی بیش از دو میلیارد تومان است از مردم و خیران خواست تا با کمک‌های خود دختران و پسران نیازمند در شرف ازدواج را یاری کنند.