انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بسیج ادارات و کارمندان با کمیته امداد استان قم

به منظور جذب حامیان جدید و افزایش سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین در قالب طرح هر بسیجی یک حامی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین بسیج ادارات و کارمندان و کمیته امداد استان قم امضا شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، در جلسه ای با حضور مدیران کمیته امداد و بسیج کارمندان استان، […]

به منظور جذب حامیان جدید و افزایش سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین در قالب طرح هر بسیجی یک حامی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین بسیج ادارات و کارمندان و کمیته امداد استان قم امضا شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، در جلسه ای با حضور مدیران کمیته امداد و بسیج کارمندان استان، تفاهم نامه همکاری مشترک بین نهادهای انقلابی سپاه و کمیته امداد منعقد شد.
در راستای طرح پویش ایران مهربان به منظور بهره مندی از ظرفیت نیروی انسانی در ادارات استان قم، امضا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه این تفاهم نامه به منظور توسعه زمینه همکاری های مشترک و بهره مندی از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه بین دو نهاد مولود انقلاب منعقد می شود گفت: با اتخاذ تدابیر تخصص به موقع و انجام اقدامات کارآمد می توان در ترویج فرهنگ خیر و احسان و کاهش فقر گام های مؤثری برداشت.
وی با اشاره به اینکه پویش ایران مهربان با شعار ( هیچ یتیمی در سراسر ایران بدون حامی وجود نداشته باشد ) در کشور طراحی و به مرحله اجرا درآمده است گفت: انعقاد تفاهم نامه با بسیج ادارات و کارمندان استان نیز بهره مندی از این فرصت استثنائی برای جذب حامیان جدید و افزایش سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین در قالب طرح ( هر بسیجی یک حامی ) است.
میرشکار ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی و مشارکت پذیری در بین بسیجیان را به عنوان یکی از محورها و بسترهای تربیت اجتماعی مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی دانست و تصریح کرد: دبیرخانه این طرح در کمیته امداد استان تشکیل می شود و برای تحقق اهداف طرح برنامه ریزی می کند.
مدیرکل کمیته امداد استان قم حمایت از فرزندان محسنین با اولویت فرزندان بدون حامی و یا دارای سرانه دریافتی پایین را از اهداف دیگر این طرح برشمرد و خواستار تقویت نقش فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج اداری استان در پیگیری روند اجرایی آن شد.
سرهنگ حسین حسن پور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم نیز در این جلسه، همکاری های سپاه را در طرح های میزخدمت، کمکهای مؤمنانه و سلامت اداری خاطرنشان کرد و گفت: طرح هر کارمند یک حامی حلقه مفقوده ای در خدمت رسانی این قشر به نیازمندان بود که بحمدالله با تدبیر کمیته امداد به اجرا درآمده است.
وی ادامه داد: آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد در کاهش فقر و حامی یابی برای فرزندان محسنین و ایتام نیازمند استان هستیم.
انتهای پیام/