انجمن های اولیاء ومربیان باید از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنند

مدیر ناحیه یک آموزش وپرورش استان قم گفت:انجمن های اولیاء ومربیان باید از تمامی ظرفیت های خود در جهت پیشرفت فرزندان خود با همکاری مربیان آموزشی استفاده کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،رضا دلیریان در کارگاه آموزشی توجیهی روسای انجمن های اولیاء ومربیان ناحیه یک که عصر امروز در هنرستان فنی قدس […]

مدیر ناحیه یک آموزش وپرورش استان قم گفت:انجمن های اولیاء ومربیان باید از تمامی ظرفیت های خود در جهت پیشرفت فرزندان خود با همکاری مربیان آموزشی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،رضا دلیریان در کارگاه آموزشی توجیهی روسای انجمن های اولیاء ومربیان ناحیه یک که عصر امروز در هنرستان فنی قدس برگزار شد، با اشاره به این مطلب اظهار داشت:امروزه یکی از معضلات انجمن های اولیاء ومربیان،نگاه های صرفا تامین تدارکاتی به این انجمن ها است درحالیکه این تنها بخش کوچکی است که این انجمن ها می توانند انجام بدهند وبخش های بزرگتر آن،مغفول واقع شده است .

وی گفت:امروزه آسیب های اجتماعی تهدید بزرگی است که فرزندان مارا تهدید می کند ماچه کاری برای رفع این نگرانی ها به عنوان انجمن های اولیاء ومربیان انجام دادیم؟برای آموزش مهارت های زندگی فرزندان خود که یکی از ظرورت های زندگی است چه کاری انجام داده ایم؟کدام کارگاهی در این زمینه برای فرزندان خود در مدارس برگزار کردیم؟

وی خاطر نشان کرد:امروزه مردم دیگر واقعا از سخنرانی  ها در این زمینه خسته شده اند ونیازمند کارهای عملی هستند تا شعاری!

برخی از اولیائی که از برقراری ارتباط مطلوب مابین خودشان عاجزند،چگونه توان ایجاد ارتباط مناسب ودوستانه با فرزندان دلبندشان داشته باشند؟

آیا واقعا آموزشهای خانواده ما آن خروجی های در نظر گرفته شده برای آن را دارد؟

دلیریان در ادامه افزود:جایگاه انجمن های اولیاء ومربیان بسیار رفیع است اما شما عزیزان بررسی کنید که کجای کار هستید!

وی گفت:امروز یکی از مواردی که باعث ایجاد مشکل مابین اولیاء ومربیان می شود،ناتوانی در کنترل خشم است !چه اشکالی دارد که شورای حل اختلاف مابین اولیاء ومربیان در مدارس تشکیل شود تا از بروز کدورتها جلوگیری کند وکدخدا منشنانه مسایل اختلافی مابین اولیاء ومربیان در مدارس حل شود.

شایان ذکر است که درپایان این کارگاه آموزشی ،انتخابات هیئت رئیسه انجمن اولیاء ومربیان ناحیه یک برگزار شد وحاضرین ۶نفر را برای عضویت در این هیئت انتخاب کردند.