انتقال خون استان قم مورد تقدیر مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران قرار گرفت

انتقال خون استان قم به علت عملکرد خوب خود،مورد تقدیر سازمان انتقال خون کشور قرار گرفت واز رئیس این سازمان لوح تقدیر خود را دریافت نمود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان قم دکتر پورفتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، با ابراز خرسندی از موفقیت و […]

انتقال خون استان قم به علت عملکرد خوب خود،مورد تقدیر سازمان انتقال خون کشور قرار گرفت واز رئیس این سازمان لوح تقدیر خود را دریافت نمود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان قم دکتر پورفتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، با ابراز خرسندی از موفقیت و ارتقای کیفیت خدمات انتقال خون در استان قم به ویژه موفقیت شایان توجه در بازرسی خارجی ، از کارکنان انتقال خون استان قم که موفق به گذراندن بازرسی های داخلی و کسب و تمدید مجوز ارسال پلاسما برای تولید داروهای مشتق از پلاسمای خون گردیدند تشکر نمود و و آن را مرهون تلاش مضاعف و تعهد همکاران در دستیابی به اهداف تعیین شده دانست که می تواند برای کلیه پایگاه ها به عنوان الگو تلقی گردد . همچنین مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران نیز با ابراز رضایت از عملکرد انتقال خون استان ، توفیقات فردی، گروهی و سازمانی را مرهون جدیت و دلسوزی مدیران دانستند و از حسن مدیریت دکتر نوریان مدیرکل انتقال خون استان قم تقدیر نمودند. ودر پایان مراسم اجلاس مدیران که در استان گرگان برگزار شداین لوح تقدیر توسط دکتر پورفتح اله به دکتر نوریان اعطا گردید”