افزایش یارانه نگهدا ری فرزندان تحت پوشش در مراکز غیردولتی

مدیرکل دفتر کودکان ونوجوانان بهزیستی کشور در بازدید ازمهدها ومراکز شبانه روزی کودکان استان قم از افزایش یارانه نگهدا ری فرزندان تحت پوشش در مراکز غیردولتی و همچنین افزایش کمک ‌هزینه امدادفرزندان امدادبگیری که در خانواده بستگان نگهداری می شوند خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سعید بابایی، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی […]

مدیرکل دفتر کودکان ونوجوانان بهزیستی کشور در بازدید ازمهدها ومراکز شبانه روزی کودکان استان قم از افزایش یارانه نگهدا ری فرزندان تحت پوشش در مراکز غیردولتی و همچنین افزایش کمک ‌هزینه امدادفرزندان امدادبگیری که در خانواده بستگان نگهداری می شوند خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سعید بابایی، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور امروز پنجشنبه در سفر یک روزه به استان قم ضمن برگزاری جلسه و تبادل نظر با مدیرکل ومسولین بهزیستی استان قم وهمچنین کانون توسعه مهدهای کودک قم ، از تعدادی از مهدهای کودک و مراکز شبانه روزی نگهداری از فرزندان تحت نظارت بهزیستی قم بازدید کرد.
مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور ضمن تشریح برنامه های دفتر
کودکان و نوجوانان در دوره جدبد مدیریتی، از افزایش یارانه نگهدا ری فرزندان تحت پوشش در مراکز غیردولتی و همچنین افزایش کمک ‌هزینه امدادفرزندان امدادبگیری که در خانواده بستگان نگهداری می شوند خبرداد .
بابایی برنامه های آتی دفتر کودکان ونوجوانان را توانمند سازی فرزندان به صورت کاربردی عنوان کرد و افزود دستورالعملهای مهدهای کودک و مراکز شبانه روزی بازنگری شده است و ضمن بهره مندی از تجارب ارزنده گذشته ایرادات احتمالی نیز برطرف گردیده است.
لازم به ذکراست مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در سفر یکروزه به قم علاوه بر جلسه با مدیرکل بهزیستی قم و پرسنل معاونت اجتماعی با کانون توسعه مهدهای استان قم نیز جلسه داشتند و از مهدکودک آفتاب،مراکز شبانه روزی حضرت حمزه ع ،حضرت قاسم ع، کوثر وشیرخوارگاه صدف و مجتمع مددکاری حامیان متولی امور مددکاری فرزندان امداد بگیر استان قم هم بازدید کردند و از خدمات متنوع مراکز مذکور تقدیر نمودند