افزایش ساعات کاری مرکز تعویض پلاک استان قم در اسفند ۹۸

سرپرست پلیس راهور استان قم از افزایش ساعات کاری مرکز تعویض پلاک استان قم در اواسط اسفند ماه ۹۸ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علی حسن قیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم در ایام پایان سال و همچنین افزایش […]

سرپرست پلیس راهور استان قم از افزایش ساعات کاری مرکز تعویض پلاک استان قم در اواسط اسفند ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علی حسن قیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم در ایام پایان سال و همچنین افزایش نقل و انتقالات وسایل نقلیه و مراجعات مردمی به مرکز تعویض پلاک قم، ساعات کاری این مرکز افزایش می یابد.

وی گفت: برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری و پس از شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال بدین وسیله ساعات کار مرکز تعویض پلاک اواسط اسفند افزایش می یابد.

//////////////////////

نقش پليس در سطح جامعه چشمگير است

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم تاکید کرد: نقش پليس در سطح جامعه چشمگير است.

سرهنگ “پيام کاوياني” در جمع کارکنان پليس امنيت عمومي استان، امنيت را مقوله ای فراگير و گسترده و یک نياز همگاني دانست و اظهارداشت: لازمه تامین امنیت نيازمند مشاركت عمومي آحاد جامعه است.

وي افزود: استكبار جهاني براي هدف قرار دادن نظام جمهوري اسلامي از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكرده است و سخت ترين آن ها، از جنگ تحميلي گرفته تا اقدامات خرابکارانه و ضد امنيتي که در سنوات گذشته انجام داده اند ولي بحمدالله تمامي توطئه هاي و تهديدهاي خارجي توسط فرامين و توصيات نوراني مقام معظم رهبري(مدظله العالی) به وسيله حضور مردم بصير ايران در صحنه، خنثي شده است .

سرهنگ کاویانی بيان كرد: انسان ها در تمام طول تاريخ به آموزش و هدايت نياز داشته اند و خداوند به همين دليل پيامبران را براي هدايت انسان ها فرستاد.

وي با اشاره به وقوع جرایم و آسيب هاي اجتماعي در جامعه، توجه به دين و معنويت را در پیشگیری از بروز جرایم موثر دانست.

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم در ادامه به اهميت محبت و پيوند اعضاي جامعه اشاره كرد و گفت: بايد پيوند عاطفي بين همسايه ها بيشتر و اگر حمايت معنوي همسايه از همسايه صورت پذيرد ما شاهد كاهش آسيب هايي مانند اعتياد و سرقت خواهيم بود.

سرهنگ کاوياني تصريح كرد:ما بايد نقش اجتماعي خود را در سطح جامعه به خوبي ايفا كنيم و براي حفظ امنيتي كه زبانزد تمام دنيا حتي دشمنان مان است با تمام قوا كوشش كنيم.

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم با اشاره به تلاش دشمن برای بر هم زدن امنيت افزود: به بركت نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت و تلاش و كوشش دستگاه هاي امنيتي و به واسطه وجود ولايت و رهبري به عنوان خيمه نظام جمهوري اسلامي دشمنان تاكنون به اهداف خود دست نيافته اند.