افزايش خدمت رساني پليس قم در آستانه اربعين حسيني(ع)

رئيس اداره مهاجرت و گذرنامه استان از افزايش ساعت کاري دفاتر پليس +۱۰ در جهت خدمت رساني به زائران اربعين حسيني(ع) خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “رضا نورعليئي” در حاشيه بازديد از دفاتر خدمات الکترونيک پليس +۱۰ ، با اشاره به در پيش بودن […]

رئيس اداره مهاجرت و گذرنامه استان از افزايش ساعت کاري دفاتر پليس +۱۰ در جهت خدمت رساني به زائران اربعين حسيني(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “رضا نورعليئي” در حاشيه بازديد از دفاتر خدمات الکترونيک پليس +۱۰ ، با اشاره به در پيش بودن ايام اربعين حسيني(ع) از اضافه شدن ساعت کاري مراکز پليس +۱۰ و دفاتر صدور گذرنامه خبر داد و اظهارداشت: ساعت کاري اين مراکز تا ساعت ۱۸۰۰ افزايش يافته است.

وي گفت: پليس در خدمت به زائران اربعين حسيني(ع) از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد و همانند سنوات گذشته با تمام توان و ظرفيت در خدمت زائران اربعين خواهد بود و در صورت ازدحام و شلوغي زياد، بنا به صلاحديد مسئولان ذيصلاح، خدمات رساني همانند سال گذشته در روزهاي تعطيل هم صورت مي پذيرد.

رئيس اداره مهاجرت و گذرنامه استان گفت: در جهت نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات پليس + ۱۰ ، بازديد سرزده از اين دفاتر تا زمان اربعين در دستور کار قرار دارد، هر چند بررسي هاي ميداني حکايت از تلاش و همکاري دفاتر خدمات پليس + ۱۰ در جهت خدمت به شهروندان دارد .

سرهنگ نورعليئي افزود: اداره مهاجرت و گذرنامه استان با همکاري ساير رده هاي انتظامي و خدماتي و استفاده حداکثري از منابع انساني و امکانات و فراهم آوردن زيرساخت هاي فناوري در خدمت شيفتگان مکتب عاشورا است.

رئيس اداره مهاجرت و گذرنامه استان قم افزود: تاکيد ويژه به همشهريان داريم تا فرصت باقي است نسبت به دريافت گذرنامه خود اقدام کنند و کار اخذ گذرنامه و يا تمديد آن را به روزهاي واپسين مانده به اربعين موکول نکنند و همچنين براي انجام کارهاي خود به ويژه امور مربوط به گذرنامه تنها به يک دفتر خاص مراجعه نکرده که باعث ازدحام شود، بي شک خروج از مبادي مرزي صرفا با در دست داشتن اصل گذرنامه و رواديد معتبر مقدور است و هيچ گونه خدماتي به کساني که فاقد گذرنامه و رواديد هستند، ارائه نخواهد شد و اينکه افراد مي توانند با کارت ملي و … از کشور خارج شوند، صحت نداشته و شايعه اي بيش نيست.

وي گفت : خروج زائران اربعين حسيني(ع) بدون گذرنامه امکان پذير نيست و در صورت خروج غير قانوني زائران از کشور علاوه بر امکان دستگيري در کشور مقابل، در هنگام برگشت نيز با مشکلات جدي در مرز روبرو خواهند شد.

سرهنگ نورعليئي تاکيد کرد : به زائران توصيه مي شود به صورت گروهي مسافرت کنندتا سفر مطلوب و ايمن تري را پيش رو داشته باشند و به هشدارهاي پليس که از طريق رسانه هاي جمعي اعلام مي شود، توجه نمايند.

گفتني است، در اين بازديدها ضمن بررسي روند خدمت رساني، به صورت ميداني به مشکلات شهروندان نيز رسيدگي شد.