افراد غیرمسئول، مانع اجرای پروژه تقاطع کیوانفر و امام خمینی هستند

رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که افراد غیرمسئول، مانع اجرای پروژه تقاطع خیابان کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) هستند، گفت: اشکالات مطرح‌شده غیر کارشناسی است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،عبدالله جلالی با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص اجرای پروژه تقاطع بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره)، اظهار […]

رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که افراد غیرمسئول، مانع اجرای پروژه تقاطع خیابان کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) هستند، گفت: اشکالات مطرح‌شده غیر کارشناسی است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،عبدالله جلالی با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص اجرای پروژه تقاطع بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: این پروژه در طرح جامع حمل‌ و نقل ترافیک مراحل قانونی خودش را طی کرده و در شورای ترافیک استان و شورای ترافیک عالی کشور نیز به تصویب رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این تقاطع جزء یکی از تقاطع‌هایی است که در صورت بهره‌برداری به کاهش ترافیک کمک می‌کند و بر اساس مجوزهای صادر شده در بودجه سال ۹۸ شهرداری نیز رقم آن دیده‌ شده و مقدمات اجرای آن از قبیل برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار صورت گرفته است.

جلالی تأکید کرد: باید زمینه هماهنگی‌ها و انحراف‌های ترافیکی اقداماتی را انجام بدهیم اما در این بخش، یک مقدار وقفه ایجاد شده است.

وی با انتقاد از برخورد غیرمنطقی برخی از مسئولان استان در این زمینه، گفت: انتظار نداشتیم که با توجه به این‌که در بودجه سال ۹۸ وجود داشت و هم در طرح جامع و ترافیکی لحاظ شده بود برخورد غیرمعقولی با این پروژه صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: مخالفت‌ها به‌گونه‌ای شد که شورای اسلامی شهر، شهرداری را ملزم به اجرای آن کرد و در نهایت بعد از مخالفت شورای تطبیق و با اصرار شورا این موضوع در شورای حل اختلاف استان مورد بحث قرار گرفت و در نهایت با اجرای آن موافقت صورت گرفت.

جلالی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری معتقد است که این کار کارشناسی شده بوده و همه اصول فنی و قانونی آن نیز رعایت شده اما موانع همچنان وجود دارد و دخالت‌های افراد غیر مسئول مانع اجرای آن شده است.

وی تصریح کرد: اشکالاتی که مطرح می‌کنند از پایه و اساس غیر کارشناسی شده است و افرادی که در اجرای پروژه وقفه ایجاد می‌کنند باید در آینده جواب مردم را بدهند.