افتادن باند سارقان حرفه اي احشام در دام

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان حرفه ای احشام و کشف ۵۹ راس دام مسروقه در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ” احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در استان، موجب شد تا شناسايي و […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان حرفه ای احشام و کشف ۵۹ راس دام مسروقه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ” احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در استان، موجب شد تا شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان احتمالی با جدیت در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گيرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: درتحقيقات اوليه مشخص شد که متهمان موصوف به اتهام سرقت احشام تحت تعقيب دیگر استان های کشور مي باشند.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری تحقیقات پلیسی و با اخذ نیابت قضائی ۳ نفر از سارقان سابقه دار که اهل یکی از استان های جنوب غربی بودند را شناسایی و هنگامی که  در حال حمل احشام مذکور با يک دستگاه خاور بودند را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و  به همراه دام مکشوفه برای بررسی بیشتر به استان قم منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بازرسی صورت گرفته، ۵۹ راس احشام مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ کرمی بیان داشت: تحقيقات ماموران پليس آگاهی استان پیرامون شناسايي ساير محل هاي سرقت و همدستان متهمان همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان ابراز داشت: سارقان به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

اجرای طرح قدر ۲ در قم با دستگیری ۴ سارق و ۳۷ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۴ نفر سارق و ۳۷معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح قدر ۲ در حوزه استحفاظي تعدادی از کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان قم خبر داد.

/سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر ۲ در حوزه استحفاظي تعدادی از کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

سرهنگ جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش، کشف ۲ فقره انواع اموال مسروقه ، ۲ دستگاه خودروي سرقتي و ۴ دستگاه موتورسیکلت، توقيف ۱۵ دستگاه موتورسيکلت و ۷ دستگاه خودرو،مقاديري موادمخدر و آلات استعمال موادافيوني و ۳۷ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر برشمرد.