اعلام آمادگی نیروی انتظامی استان قم برای همکاری با کمیته امداد

فرماندهی نیروی انتظامی استان قم آمادگی خود را برای همکاری با کمیته امداد در حوزه های مرتبط و متقابل اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، فرمانده نیروی انتظامی و مدیرکل کمیته امداد استان قم به همراه مدیران خود با یکدیگر دیدار و درباره مشکلات محرومان و […]

فرماندهی نیروی انتظامی استان قم آمادگی خود را برای همکاری با کمیته امداد در حوزه های مرتبط و متقابل اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، فرمانده نیروی انتظامی و مدیرکل کمیته امداد استان قم به همراه مدیران خود با یکدیگر دیدار و درباره مشکلات محرومان و راهکارهای رفع آنها گفت و گو کردند.
در این دیدار ،سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه خدمت به محرومان پست و مقام و حوزه عملکرد نمی شناسد گفت: هر کسی که می خواهد آخرت خود را بسازد باید دنیای نیازمندان را آباد کند.
وی برای پیشگیری از موازی کاری فعالیت دستگاهها به ویژه نهادهای حمایتی، خواستار هم پوشانی و هم افزایی خدمات آنها برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به فقرا و ایتام شد.
میرفیضی با انتقاد از تعدادی از دستگاهها در حوزه آموزش موضوعات اعتقادی و مهارت های زندگی گفت: متأسفانه نتیجه این ضعف عملکرد را در افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه هدف نهادهایی مانند نیروی انتظامی و کمیته امداد مشاهده می کنیم.
وی با اعلام آمادگی نیروی انتظامی استان برای همکاری با نهاد مقدس کمیته امداد خواستار هم اندیشی و هم فکری کارشناسان این دو نهاد شد و افزود: باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی راهکارهای خلاقانه و راهبردی ارائه کنیم.
در این دیدار اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با قدردانی از کادر زحمتکش نیروی انتظامی و فرماندهان خدوم این مجموعه گفت: با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی مردم که ناشی از تکانه های اقتصادی و کرونا در سالهای اخیر بوده است، تمام تلاش امدادگران این نهاد هم برای رفع مشکلات و رضایت نسبی مردم بوده است.
وی نیز با انتقاد از مهاجرت های بی رویه و افزایش حاشیه نشینی در قم نسبت به بحران زنانه شدن و جوان فقر هشدار داد و تأکید کرد: مسئولان استان باید برای بحران افزایش زنان مطلقه در قم تدبیری بیندیشند.
در ادامه این جلسه عباس جوشقانیان، قائم مقام کمیته امداد استان قم نیز گزارشی از عملکرد این نهاد در موضوعات اجتماعی مرتبط با حوزه کاری نیروی انتظامی ارائه کرد.