اعتراف سارقان ایسیو پژو ۲۰۶ به ۸۵ فقره سرقت در قم

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق ایسیو پژو ۲۰۶ و اعتراف متهمان به ۸۵ فقره سرقت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ایسیو پژو ۲۰۶ در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی بیان داشت: […]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق ایسیو پژو ۲۰۶ و اعتراف متهمان به ۸۵ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ایسیو پژو ۲۰۶ در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی بیان داشت: روند تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان، یک دستگاه وانت پیکان که سارقان به وسیله آن در محل های سرقت حاضر و اعمال مجرمانه خود را عملی می کردند شناسایی و در ادامه مالک خودرو که فردی سابقه دار و ساکن تهران بود شناسایی و با اخذ نیابت قضائی، وی و همچنین همدستش را طی عملیاتی دستگیر و به قم منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: متهمان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با مستندات موجود، به ۸۵ فقره سرقت ایسیو پژو ۲۰۶ اعتراف که در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
سردار میرفیضی از همشهریان خواست، خودرو خود را به لوازم پیشگیری از سرقت تجهیز و از پارک کردن آن در مکان های خلوت و فاقد دوربین خودداری کنند.

مسئولان در کاهش تصادفات وارد عمل شوند
مدیر حوزه های علمیه و امام جمعه قم از مسئولان خواست در حوزه پیشگیری و کاهش تصادفات رانندگی بیش از پیش نقش آفرینی کنند.
آیت الله “علیرضا اعرافی”  مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و نماینده مجلس خبرگان رهبری در دیدار سرهنگ “غلامرضا صدفی” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، ضمن قدردانی از زحمات این پلیس، اصلاح فرهنگ ترافیک، تسهیل در عبور و مرور مردم و کاهش تصادفات را بسیار حائز اهمیت دانست.
عضو شورای نگهبان تاکید کرد: بایستی تمام مسئولان در کاهش تصادفات نقش آفرینی کنند و نبایستی تنها پلیس این وظیفه را به دوش بکشد، از طرفی عموم مردم نیز باید در این حوزه کمک کرده تا تصادفات و صدمات ناشی از آن کاهش یابد.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور همچنین در ادامه هوشمند سازی معابر را در روند کاهش تصادفات بسیار موثر دانست و بر بهره گیری از ظرفیت دستگاه های دولتی در حوزه های مأموریتی پلیس راهور تاکید کرد و گفت: حوزه های علمیه باید پلیس را در این زمینه یاری کنند.
سرهنگ “غلامرضا صدفی” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم نیز در ابتدای این دیدار از وضعیت تصادفات و عملکرد پلیس راهور استان در حوزه های فرهنگی و عملیاتی گزارشی ارائه کردند.