استمرار کلاهبرداری با شیوه پرداخت بیعانه در سایت دیوار

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کلاهبرداری با شیوه پرداخت بیعانه در سایت دیوار ادامه دارد و شهروندان در خریدهای اینترنتی خود مراقب باشند . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: سودجویانی هستند که با درج آگهی جعلی با قیمت‌های وسوسه انگیز […]

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کلاهبرداری با شیوه پرداخت بیعانه در سایت دیوار ادامه دارد و شهروندان در خریدهای اینترنتی خود مراقب باشند .
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: سودجویانی هستند که با درج آگهی جعلی با قیمت‌های وسوسه انگیز در سایت های خرید و فروش اینترنتی مثل دیوار و شیپور اقدام به کلاهبرداری می کنند.
وی بیان کرد: مردم به هیچ عنوان به این گونه آگهی ها اعتماد نکنند و سعی کنند از کسانی خرید نمایند که امکان ملاقات حضوری با آن ها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.
رئیس پلیس فتا استان قم تاکید کرد: مردم از پرداخت هرگونه وجهی تحت عنوان بیعانه یا هزینه نگهداشت محصول خودداری نمایند، تا زمانی که جنس مورد نظر خود را دریافت نکرده‌اید.
سرهنگ موالی ادامه داد: شهروندان در قبال دریافت کالا از فروشنده درخواست رسید کرده تا اگر کالا، مسروقه بود بتواند به راحتی فرد فروشنده را معرفی و علیه وی شکایت کنند.
//////////////////////////////
دستگیری ۲ سارق خودرو در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۲ سارق خودرو در قم خبر داد.
سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت خودرو پژو ۴۰۵ در پردیسان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.
وی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۲۱ یزدانشهر، خودرو مسروقه را شناسایی و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه از متهمان آلات و ادوات استعمال موادمخدر کشف شده است، اضافه کرد: سرانجام افراد مذکور طی تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
////////////////////////////////
کشف ۶۴ کیلوگرم تریاک در قم
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف ۶۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قم، از دستگيري یک قاچاقچی مواد افیونی در این رابطه خبر داد.
سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پيگيري پليس مبارزه با مواد مخدر استان “البرز” مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل توجهي تریاک را با کامیون از استان های جنوبی و با عبور از محورهای مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بنابراین با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو آغاز که سرانجام شناسايي، توقيف و متهم دستگير شد.
سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: سرانجام طی بازرسي از کامیون، ۶۴کيلو و ۳۰۰ گرم مواد افیونی از نوع ترياک در قالب ۷ بسته کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.