ارسال کمک‌های فنی و تجهیزاتی به مناطق سیل‌زده کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از ارسال کمک‌های فنی و تجهیزاتی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی جان صادق پور با اشاره به خسارات وارده شده به زیرساخت‌های تأسیسات آب و فاضلاب شهرهای سیل‌زده […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از ارسال کمک‌های فنی و تجهیزاتی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی جان صادق پور با اشاره به خسارات وارده شده به زیرساخت‌های تأسیسات آب و فاضلاب شهرهای سیل‌زده کشور اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب نیز همراه و همگام با سایر مردم کشور تمام تلاش خود را برای کمک به مناطق سیل‌زده به کار بست.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با ستاد بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابراز داشت: در همین راستا آبفای قم نسبت به ارسال کمک‌های فنی و تجهیزاتی و مورد نیاز برخی از شهرهای سیل‌زده اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل لوله پلی‌اتیلن آب، لوله پلی‌اتیلن دوجداره فاضلاب ۳۱۵ و ۵۰۰ میلی‌متر، پمپ SP، واترجت، و دو تانکر ۶ و ۱۲ هزار لیتری می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقلام و ادوات به استان‌های سمنان، لرستان و خوزستان ارسال شد، گفت: در مجموع ارزش ریالی کمک‌های ارسال شده توسط شرکت آب و فاضلاب قم به مناطق سیل‌زده بیش از یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون بوده و همچنان برخی از تجهیزات برای کمک رسانی در این مناطق قرار دارند.

دکتر صادق پور همچنین با اشاره به کمک‌های نقدی کارکنان شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: همکاران ما در شرکت نیز، مبلغ ۷۵ میلیون ریال از حقوق خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان در استان‌های سیل‌زده اختصاص دادند.