ادامه محدودیت های تردد خودروها تا پنجم شهریور

رئیس پلیس راه استان از تداوم طرح تشدید محدودیت های تردد تا پنجم شهریورماه خبر داد.

رئیس پلیس راه استان از تداوم طرح تشدید محدودیت های تردد تا پنجم شهریورماه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مختار پناهی” اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا، طرح تشدید محدودیت های ترافیکی تا پنجم شهریورماه ادامه داشته و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر عدم برنامه ریزی شهروندان برای رفتن به سفر، افزود: در این طرح از ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی ممانعت بعمل آمده و به مبدأ بازگردانده خواهند شد.
رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اعمال جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز، گفت: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ورود به شهرهای نارنجی در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۵ میلیون ریالی خواهد بود.
وی گفت: خوشبختانه از آغاز اجرای طرح تاکنون شاهد همکاری خوبی از سوی مردم با ماموران پلیس بوده ایم و عمدتا به توصیه های صورت گرفته عمل کرده اند.
سرهنگ پناهی در پایان از شهروندان خواست به منظور حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان از هر گونه سفر پرهیز و با عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط عبور هرچه سریعتر از پیک پنجم این ویروس را فراهم کنند.

۲۸فقره؛ اعتراف سارق منزل در قم
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق منزل و کشف ۲۸ فقره سرقت در این استان خبر داد
سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم و شکایت مال باختگان به پلیس، با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با ادامه روند تحقیقات کارآگاهان و همچنین بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: نامبرده برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۲۸ فقره سرقت منزل اعتراف که طی بازرسی از منزل وی نیز اموال مسروقه شامل تلويزيون، بدليجات، دوربين فيلمبرداري، جاروبرقي، آبميوه گيري، سشوار و غيره کشف شد.
سردار اسماعیلی در پایان از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای پليسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در محلات، سريعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.