اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه ها در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه ها در قم، از پلمب ۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛  سردار “بهادر اسماعیلی” ، اظهارداشت: باتوجه به مطالبات مردمی و به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح اماكن عمومي و جلوگيري […]

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه ها در قم، از پلمب ۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛  سردار “بهادر اسماعیلی” ، اظهارداشت: باتوجه به مطالبات مردمی و به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح اماكن عمومي و جلوگيري از وقوع تخلفات و جرايم صنفي، طرح تشديد کنترل و نظارت بر آرایشگاه ها در قم از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس امنيت عمومي استان اجرا شد.
وی افزود: در این راستا از ۵۴ واحد صنفی زنانه و مردانه بازدید که به ۱۴ واحد اخطارو ۲ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از همشهریان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع داده تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اقدام شود.

توقیف پژو پارس حامل بار قاچاق در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل بار قاچاق در قم، گفت: از خودرو مذکور لوازم خانگی به ارزش ۲میلیارد ریال کشف شد.
سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: مأموران یگان تکاوری ۱۲۲ فرماندهی انتظامی استان قم در راستاي اجراي طرح مقابله با کالاي قاچاق یک دستگاه خودرو پژو پارس را در جاده قدیم “قم-تهران” توقیف کردند.
وی افزود: در ادامه طی بازرسی از خودرو مذکور ۲ دستگاه قهوه ساز، ۲۲ دستگاه آبمیوه گیری و ۴۳ دستگاه اتو بخار فاقد مجوز و قاچاق کشف و راننده دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام که در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
سردار اسماعیلی گفت: پليس به منظور اجراي وظايف خود و مبارزه با قاچاق كالا با تمام توان با قاچاقچيان مقابله کرده و شهروندان نيز مي توانند از طريق تلفن ۱۱۰ هر گونه گزارش و اطلاع در اين خصوص را به پليس منعكس كنند.