اجرای طرح نظارتي پلیس بر واحدهای صنفی گیم نت و کافی نت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بازدید پلیس از ۳۴ واحد صنفی گیم نت و کافی نت در سطح استان از صدور ۵ فقره اخطار و پلمب ۲ واحد صنفی در این رابطه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛سرهنگ “سید مجتبی اشرفی” اظهارداشت: طرح نظارت بر گیم نت ها و […]

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بازدید پلیس از ۳۴ واحد صنفی گیم نت و کافی نت در سطح استان از صدور ۵ فقره اخطار و پلمب ۲ واحد صنفی در این رابطه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛سرهنگ “سید مجتبی اشرفی” اظهارداشت: طرح نظارت بر گیم نت ها و کافی نت ها به مدت ۲ روز توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان قم در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح از ۳۴ واحد صنفی بازدید که ۵ واحد اخطاردریافت کرده و ۲ واحد نیز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شدند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم، ايجاد فضايي امن و تامين آرامش شهروندان را مهمترين هدف اجراي این طرح ها عنوان كرد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهاي صنفي، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

سرقت ۶ میلیاردی طلا از گاوصندوق
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق غیربومی به اتهام سرقت ۶ میلیارد ریال طلا از یک منزل در این استان خبر داد
سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهارداشت: در پي سرقت ۶ میلیارد ریال طلا از یک منزل با تخریب گاوصندوق، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر سارق با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از محل سرقت متواری که بلافاصله تلاش برای دستگیری آن ها آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم تصریح کرد: سپس کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی محل اختفای متهمان در استان غربی کشور را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی و عزیمت به استان مذکور این افراد را دستگیر کردند.
سرهنگ قهرمانپور گفت: در نهایت متهمان با انتقال به قم و در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.