اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری ۵ سارق در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری ۵ سارق در حوزه اسحفاظی کلانتری ۲۲ پردیسان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور مبارزه سرقت […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری ۵ سارق در حوزه اسحفاظی کلانتری ۲۲ پردیسان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور مبارزه سرقت های خرد و اماکن خصوصی، طرحی را بدین منظور در حوزه اسحفاظی این کلانتری اجرا کردند.
وی گفت: در این طرح ۷۲ ساعته، ۵ نفر سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها، کارتریج پرینتر، سوزن های مخصوص دستگاه های صنعتی، دستگاه دی وی دی، لوازم برقی خانگی، لب تاپ، ۱۲ دستگاه تلفن همراه، پمپ آب کولر، ۸عدد دستگاه تست پزشکی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: در نهایت متهمان به ۵ فقره سرقت اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
کشف بیش از ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر در قم خبر داد.
سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد ۲ قاچاقچی قصد دارند محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، ۲ دستگاه خودرو سمند و پژو را در این رابطه شناسایی و توقیف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس طی بازرسی از سمند ۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۲ بسته و ۴ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش در قالب ۸ بسته کشف همچنین از داخل پژو ۷ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش در قالب ۱۴ بسته و ۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک در قالب ۹ بسته کشف و ۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی دیگر نیز یک دستگاه کامیون را در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف و طی بازرسی از خودرو مذکور ۳۵ کیلوگرم تریاک در قالب ۳۵ بسته کشف و راننده را دستگیر کردند.
سرهنگ اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.