اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي دربوستان ها وتفرجگاه هاي سطح شهرقم

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قم از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بوستان ها و تفرجگاه هاي سطح شهر قم در ۴۸ساعت گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “حبیب الله منصوري متين” اظهار داشت: در راستاي تامين آسايش و آرامش عمومي جامعه طرح ارتقاء امنيت اجتاعي در بوستان علوي در قالب تيم […]

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قم از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بوستان ها و تفرجگاه هاي سطح شهر قم در ۴۸ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “حبیب الله منصوري متين” اظهار داشت: در راستاي تامين آسايش و آرامش عمومي جامعه طرح ارتقاء امنيت اجتاعي در بوستان علوي در قالب تيم هاي پليس هاي تخصصي، ستاداحیای امر به معروف و نهي از منکروگشت رضويون بسيج، با حضور و نظارت معاون دادستان به اجرا گذاشته شد.
وی هدف از اجراي طرح پاکسازي اين مکان ها از وجود افراد هنجار شکن،حاملان سلاح سرد و خرده فروشان مواد افيوني و معتادين متجاهر و ساير جرائم مشهود عنوان کرد و افزود در اجراي اين طرح ۲۵ نفرمعتاد، خرده فروش مواد مخدر و افراد شرور و همچنین۱۱ نفر به اتهام مصادیق ناهنجاری دستگیر شدند.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قم ادامه داد:در طول اجرای طرح،عوامل راهنمایی و رانندگی ۴ دستگاه وسايل نقليه متخلف را توقيف و ۱۱۰فقره خودرو را نیز اعمال قانون کردند.
وی  افزود:در نهايت متهمان  دستگیر شده بعد از تشکيل پرونده براي سیر مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
سرهنگ منصوری متین تصریح کرد: پليس با افرادي که بخواهند امنيت و آرامش و سلامت افراد جامعه در وضعيت کنوني بيماري کرونا در بوستان ها مختل کنند با قدرت برخورد مي کند.
وی ادامه داد:تداوم اجراي اين گونه طرح ها در بوستان ها و تفرجگاه ها به صورت مستمر در دستور کار کلانتري هاي فرماندهي انتظامي شهرستان قم مي باشد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي يکي از اصلي ترين مطالبات مردم از پليس است و تمامي ماموريت ها و طرح هاي پليس هم براساس خواسته و مطالبات مردمي طراحي و به اجرا گذاشته مي شود.
سرهنگ منصوری متین در پايان از شهروندان درخواست کرد، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

کشف ۱۲ دستگاه ماینر قاچاق در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این استان خبر داد.
سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان کهک در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های ماینر می کنند، یک کارخانه را که به استخراج ارز دیجیتال می پرداخت، شناسایی کردند.
وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به کارخانه مذکور اعزام و در بازرسی های صورت گرفته، ۱۲ ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) غیر مجاز را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ جعفریان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کشف شده قاچاق را در مجموع بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.