اتمام فاز طراحي و جانمايي استقرار فعالان خوشه كفش و دمپايي ماشيني قم

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از طراحي و جانمايي استقرار فعالان خوشه كفش و دمپايي ماشيني در شهرك صنعتي شكوهيه استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد در حاشيه بازديد از سومين نمايشگاه كفش استان با اعلام اين خبر […]

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از طراحي و جانمايي استقرار فعالان خوشه كفش و دمپايي ماشيني در شهرك صنعتي شكوهيه استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد در حاشيه بازديد از سومين نمايشگاه كفش استان با اعلام اين خبر  اظهارداشت: بر اساس نياز استان و همچنين درخواست هاي فعالان صنعت كفش و دمپايي ماشيني استان طي سال هاي اخير طرح استقرار اين صنعت در شهرك هاي صنعتي در دستور كار شركت شهرك هاي صنعتي قم قرار گرفت.

وي افزود: بر همين اساس كار مطالعاتي، طراحي وتملك زمين توسط معاونت هاي فني، برنامه ريزي و صنايع كوچك اين شركت به صورت همزمان آغاز شد و خوشبختانه توانستيم در ماه مبارك بهمن فاز جانمايي و طراحي استقرار فعالان خوشه كفش و دمپايي ماشيني در شهرك صنعتي شكوهيه را به اتمام برسانيم.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم با بيان اينكه اين جانمايي در فاز توسعه شهرك صنعتي شكوهيه ديده شده است خاطرنشان ساخت: با توجه به سياست هاي راهبري سازمان صنايع كوچك مبني بر استقرار متمركز صنوف توليدي در شهركهاي تخصصي، طراحي صورت گرفته به گونه اي است كه كليه فعالان صنعت كفش و دمپايي استان در يك فاز توسعه اين شهرك صنعتي و در كنار فاز شيميايي كه توليد كننده مواد اوليه همين محصول است مستقر خواهند شد.

وي در ادامه با تقدير از همراهي و افزايي و نگاه فرا بخشي اداره كل محيط زيست استان با شهرك هاي صنعتي قم براي انجام اين مهم تاكيد كرد: اجرايي شدن اين طرح در راستاي سياست ها و برنامه هاي عملياتي اداره كل محيط زيست مبني بر جمع آوري صنوف توليدي و مزاحم از سطح شهر و استقرار آنها در شهرك هاي صنعتي صورت پذيرفته است.

طيبي نژاد در پايان ابراز داشت: با انجام فاز جانمايي و طراحي اين طرح اميدواريم بزودي عمليات اجرايي آماده سازي زمين مورد نياز نيز شروع شود تا بدنبال آن  اجراي فاز استقرار فعالان خوشه كفش و دمپايي ماشيني در شهرك صنعتي شكوهيه را شاهد باشيم.