ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی حمل‌ونقل عمومی طبق وضعیت قرمز قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در رابطه با حمل‌ونقل عمومی طبق وضعیت قرمز قم ابلاغ‌شده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، علی نیک با تشریح فعالیت‌ها در ابتدا پیرامون شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رابطه با استفاده از اتوبوس در جلوگیری از شیوع کرونا، اظهار داشت: متأسفانه […]

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در رابطه با حمل‌ونقل عمومی طبق وضعیت قرمز قم ابلاغ‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، علی نیک با تشریح فعالیت‌ها در ابتدا پیرامون شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رابطه با استفاده از اتوبوس در جلوگیری از شیوع کرونا، اظهار داشت: متأسفانه شرایط قم، قرمز و به شهرهای پرخطر تبدیل‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در رابطه با حمل‌ونقل عمومی طبق وضعیت قرمز قم ابلاغ‌شده است، افزود: در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه رانندگان و مسافران تمهیداتی اندیشیده شده است، در این راستا در خصوص رانندگان یک سری اقدامات شامل ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی کردن اتوبوس در انتهای شب مورد تأکید است.

نیک ابراز کرد: در جهت ضدعفونی از دستگاه فوگر که یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات بوده استفاده می‌کنیم و برای مسافران نیز شرایطی را در نظر گرفته‌ایم و استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را تذکر می‌دهیم تا مسافران به تعداد استاندارد و با تراکم جمعیتی کمتری از خدمات استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان نیز خودشان باید این فاصله‌گذاری و پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت کنند، تصریح کرد: تاکسی‌های خطی نیز در ایستگاه‌ها روزانه دو بار ضدعفونی می‌شود و رانندگان تاکسی همه مجاب شده که از ماسک استفاده کنند و ظرفیت خودرو را با تصمیم ستاد کرونا کاهش دهند