آمادگی ۶ بوستان شهر قم برای اسکان زائرین سالگرد ارتحال امام خمینی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۶ بوستان شهری برای اسکان زائرین در شهر قم آماده هستند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سید محسن میرهادی با اشاره به پیش بینی حضور گسترده زائرین در شهر قم در ایام تعطیلات ۱۴ و ۱۵ […]

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۶ بوستان شهری برای اسکان زائرین در شهر قم آماده هستند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سید محسن میرهادی با اشاره به پیش بینی حضور گسترده زائرین در شهر قم در ایام تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: در این ایام پیش بینی حضور گسترده زائرین را داریم که در همین راستا فعالیت ستادهای خدمات شهرداری قم، پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در روز ۱۵ خرداد مراسم راهپیمایی از میدان روح الله به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و پیش بینی مهیا نمودن مسیر را برای راهپیمایی داریم، همچنین به دلیل تقارن این ایام با شهادت حضرت علی(ع) و شبهای قدر شهر قم به صورت ویژه سیاه پوش خواهد شد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم افزود: ایمنی پارک‌سوارها را در روز ۱۴ خرداد با حضور عوامل آتش‌نشانی تامین خواهیم کرد، در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۶ بوستان شهری برای اسکان زائرین در شهر قم آماده هستند.
میرهادی عنوان داشت: تسهيلات رفاهي مورد نياز زائران از جمله سرويس‌هاي بهداشتي، نمازخانه، ايستگاه‌هاي فرهنگي و مكان‌هايي براي تامين ما يحتاج و ارزاق زائران و ساير موارد پيش‌بيني شده تا در اين زمينه بتوانيم خدمات متمايز و قابل توجهي به زائران و شهروندان داشته باشيم.
وي با اشاره به افزايش ضريب ايمني شهر گفت: تمام پرسنل عملياتي سازمان آنش‌نشاني و خدمات ايمني در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد در سطح شهر آماده‌باش هستند.

منبع خبر: اداره کل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم