آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قم جهت تامین سوخت استان

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت مصرف‌کنندگان جزء و عمده در بخش‌های شهری و روستایی در فصل سرما خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم،سید محمود طاهری مدیر منطقه با اشاره به […]

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت مصرف‌کنندگان جزء و عمده در بخش‌های شهری و روستایی در فصل سرما خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم،سید محمود طاهری مدیر منطقه با اشاره به شروع فصل زمستان گفت : منطقه قم برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت در ذخیره سازی مطلوب سوخت و کنترل های بیشتر در زمینه سوخترسانی مستمر و بدون وقفه انجام داده است.

طاهری افزود : استان قم با توجه به قرار گرفتن در شریان محور مواصلاتی هجده استان، یکی از پر رفت و آمدترین استان‌های کشور بوده و این شرکت وظیفه دارد با تلاش مضاعف، بهترین خدمات را بصورت مستمر به هموطنان عزیز ارائه دهد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در ادامه افزود: استان قم دارای ۸۱ نقطه عرضه سوخت مایع و سی ان جی ، شامل ۵۵ باب جایگاه عرضه سوخت تک و دو منظوره، ۶ باب جایگاه عرضه بنزین کوچک کنار خیابانی و ۲۰ جایگاه سی ان جی تک منظوره می باشد که طبق تعاملات و هماهنگی های انجام شده با مدیران جایگاه ها و نظارت مستمر در این خصوص، تمامی آنها به صورت فعال، مشغول سوخت‌رسانی می باشند.

سید محمود طاهری بیان داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و معرفی جایگاه‌های عرضه سوخت به عنوان یکی از کانون‌های گسترش بیماری کووید ۱۹، تمامی گروه‌های اعزامی منطقه، شامل تیم های نظارت بر مسائل کمی ،کیفی ، فنی، ایمنی و خدمات عمومی، موظف گردیده‌اند هنگام بازدید از جایگاه‌ها، پیوست های بهداشتی را کنترل و نسبت به تکمیل چک لیست‌های مربوطه و الزام کارکنان جایگاه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نمایند.

وی در پایان از همشهریان گرامی درخواست نمود دیدگاه‌ها ،پیشنهادها و شکایات خود را با شماره های ذیل در میان بگذارند:

۱-    تلفن کشیک منطقه                                                                                  ۳۶۶۱۰۰۰۸-۰۲۵

۲-    سامانه پیامگیر روابط عمومی منطقه                                                           ۳۶۶۲۳۲۱۳-۰۲۵

۳-    تلفن کنترل و نظارت                                                                              ۳۶۶۲۰۸۷۷-۰۲۵

۴-   سامانه ثبت شکایات روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران                 ۰۹۶۲۷