آغاز رويكرد جديد فاصله گذاري پويا در ستاد ملي كرونا

استاندار قم با اشاره به اجرای موفق طرح های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند از آغاز رويكرد جديد فاصله گذاري پويا در ستاد ملي كرونا خبر داد. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، دكتر بهرام سرمست استاندار قم پس از جلسه ستاد ملي كرونا كه به صورت ويدئوكنفرانس […]

استاندار قم با اشاره به اجرای موفق طرح های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند از آغاز رويكرد جديد فاصله گذاري پويا در ستاد ملي كرونا خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، دكتر بهرام سرمست استاندار قم پس از جلسه ستاد ملي كرونا كه به صورت ويدئوكنفرانس و به رياست حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش وضعيت شيوع كرونا در سطح جهان و كشور در اين جلسه گفت: رويكرد جديد فاصله گذاري پويا در ستاد ملي كرونا در ادامه ي طرح های فاصله گذاري اجتماعي و هوشمند آغاز شده است.

سرمست با بيان اينكه امروز نيازمند طبقه بندي جديد استانهاي كشور بر اساس وضعيت شان هستيم افزود: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاداتی به منظور اختصاص اختیارات ویژه به استانهای دارای وضعیت قرمز جهت اعمال محدودیت ها ارائه شد

وي با اشاره به عبور استان قم از وضعيت پيك ادامه داد: البته هنوز در وضعيت سفيد قرار نداريم و در جلسات ستاد ملي كرونا نيز احتمال اينكه شرايط عادي بشود مشخص نيست و نظارت ها تداوم خواهند داشت.

مقام عالي دولت در استان قم ضمن قدرداني از همراهي مردم قم و متوليان اماكن مذهبي خاطرنشان كرد: ۹۰ درصد پروتكل ها در اماكن مذهبي قم رعايت شده است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به اخذ تصميماتي كه براي پرداخت بيمه بيكاري گفت: نمايشگاه هاي تخصصي نيز به صورت غيرعمومي ، ویژه مدعوین و به صورت تخصصی برگزار خواهند شد.

سرمست همچنین ازدستور رئیس جمهور به منظور بررسي بازگشايي تالارهاي پذيرايي با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و با ظرفيت ۵۰ درصدي خبر داد و گفت : در صورت تائید و تصویب این موضوع در ستاد ملی مبارزه با کرونا این بازگشایی ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد

وي توفيقات كشور با وجود بحران كرونا را مورد توجه قرار داد و با اشاره به رشد توليد در كشور گفت: ائتلاف ملي براي زندگي بهتر در بين قواي مختلف و مردم شكل گرفته كه اميدواريم بتوانيم در كنار سلامت مردم، معيشت ايشان را نيز تامين كنيم.