آغاز روند پاکسازی بستر رودخانه مرکزی شهر و بلوار زائر

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از آغاز روند پاکسازی بستر رودخانه و بلوار زائر با پایان بارش‌ باران و کاهش سطح آب در رودخانه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سید محسن میرهادی با اشاره به آخرین وضعیت رودخانه قم و زمان بازگشایی محور بلوار زائر اظهار کرد: […]

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از آغاز روند پاکسازی بستر رودخانه و بلوار زائر با پایان بارش‌ باران و کاهش سطح آب در رودخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سید محسن میرهادی با اشاره به آخرین وضعیت رودخانه قم و زمان بازگشایی محور بلوار زائر اظهار کرد: تا اواسط امروز بخش‌هایی از رودخانه همچنان دچار آب‌گرفتگی بود و امکان پاکسازی وجود نداشت.
وی با تاکید بر اینکه به دلیل حجم بالای آب ورودی به رودخانه از سمت بالادست گل و لای زیادی در مسیر بلوار زائر حمل شده است تصریح کرد: به همین خاطر برنامه پاکسازی با بسیج نیروهای خدمات‌شهری شهرداری از امروز آغاز شده و تلاش داریم هرچه سریع‌تر مسیر را آماده تردد و بازگشایی کنیم.
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: با توجه به اینکه گل و لای زیادی در مسیر وجود دارد و نیاز به ترمیم در برخی بخش‌ها داریم احتمالا برنامه پاکسازی بلوار زائر تا پایان هفته یا اوایل هفته آینده زمان نیاز داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش نیروهای خدمات شهری ابتدا پاکسازی مسیر بلوار و ترمیم آن و سپس ترمیم و پاکسازی فضای سبز، بستر رودخانه و غیره است.