آغاز خدمت رسانی خادمین سخاءالحسین علیه السلام

۳۰۰ نفر از خادمان افتخاری حرم امام حسین علیه السلام با عنوان سخاء الحسین فعالیت خدمت رسانی به زوار حرم سیدالشهدا علیه السلام را آغاز نمودند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ به نقل از روابط عمومی سخاءالحسین،مدیر روابط عمومی سخاءالحسین اعلام کرد : امسال قرار بر اعزام ۱۰۰۰ خادم آموزش دیده داشتیم که به علت […]

۳۰۰ نفر از خادمان افتخاری حرم امام حسین علیه السلام با عنوان سخاء الحسین فعالیت خدمت رسانی به زوار حرم سیدالشهدا علیه السلام را آغاز نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ به نقل از روابط عمومی سخاءالحسین،مدیر روابط عمومی سخاءالحسین اعلام کرد : امسال قرار بر اعزام ۱۰۰۰ خادم آموزش دیده داشتیم که به علت مشکلات پیش آمده داخلی و خارجی و کم لطفی های صورت گرفته در اعزام امسال،۳۰۰ نفر آنهم به صورت انفرادی خود را به کربلای معلی رسانده و در شب گذشته با حضور رسمی در حرم مطهر در محل خدمت خود مستقر شدند.

بهرامی افزود : فعالیت خادمین سخاءالحسین همچون سال‌های گذشته در بخش‌های داخل حرم مطهر کفشداری، مفقودین، امانات، آشپزخانه حرم خواهد بود که در سه شیفت به صورت شبانه روزی صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه خادمین پس از تزریق دو دوز واکسن و انجام آزمایش pcr، به این سفر معنوی اعزام گردیده‌اند افزود، خادمین اعزامی امسال سخاءالحسین همگی از ایران بوده و مسلط به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو می‌باشند.

خدمت به زوار سید الشهدا علیه السلام همیشگی است

الحاج فاضل عوض در دیدار اعضا خادمین ستاد خادمین افتخاری حرم امام حسین علیه‌السلام در اربعین ۱۴۰۰ ضمن عرض خوش آمد گویی گفت : خدمت به زوار سیدالشهدا علیه السلام همیشگی است و شکرگزاری توفیق این خدمت وظیفه خادمین می باشد.
مسئول بلند پایه عتبه مقدسه سیدالشهداء، در این دیدار ضمن اشاره به سختی های سفر امسال اربعین برای خدام و زوار افزود : نهادهای امنیتی و بهداشتی به طور کامل آماده تامین نیازهای زوار می‌باشند.
ایشان در ادامه به فعالیت سخاءالحسین اشاره داشته و برنامه‌های این ستاد، در جهت آموزش، تربیت خادمین و … را بسیار منظم، دقیق و قابل تقدیر دانستند.
نظم و دقت در پذیرش خادمین، توجه به تسلط خادمین به زبان‌های مورد نیاز خدمت از دیگر نکات مورد اشاره این مسئول بلند پایه حرم مطهر بود.

الحاج فاضل عوض، ضمن تشریح چگونگی خدمت خادمین در اربعین امسال از حضور مجدد ستاد خادمین افتخاری حرم امام حسین علیه السلام در امر خدمت به زوار سپاسگزاری نمود.
همچنین در این دیدار مسئول سخاءالحسین ضمن عرض تشکر از مسئولین حرم مطهر، به روند برنامه‌های خدمت سخاءالحسین اشاره داشته و بر اهتمام جدی این ستاد در امر خدمت مطلوب تاکید نمود.
وی افزود : خدام اعزامی امسال این ستاد طی یکسال گذشته آموزش‌های زبان، حرم شناسی، تربیتی، فرهنگی و … لازم را دیده و از جمع ۳۰۰۰ خادم این ستاد جهت خدمت، انتخاب شده اند.
در پایان این نشست صمیمی، کارت رسمی خدمت، نشان سخاءالحسین و چوب پر خادمی، توسط حاج فاضل عوض و دیگر مسئولین محترم عتبه مقدسه، به خادمین اهداء گردید و خادمین در مکان‌های خدمتی خود مستقر شدند.