۷۰۰ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار صورت گرفت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۷۰۰ مورد بازرسی طی هفته آخر خردادماه سال‌جاری در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار و نحوه توزیع آن‌ها انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی سازمان صمت قم، محمود سیجانی درگفت‌وگو با خبرنگار، بیان کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی، تمرکز بازرسی‌ها […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۷۰۰ مورد بازرسی طی هفته آخر خردادماه سال‌جاری در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار و نحوه توزیع آن‌ها انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی سازمان صمت قم، محمود سیجانی درگفت‌وگو با خبرنگار، بیان کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی، تمرکز بازرسی‌ها بر کالاهای اولویت‌دار و نظارت جدی بر فرآیند تامین و توزیع آن‌ها در طول هفته، در دستور کار بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم قرارگرفته است.

وی افزود: درهمین رابطه بازرسان این سازمان بر نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت دارد همچون لوازم‌خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر،‌ تلویزیون و ماشین لباسشویی، برنج، شکر، نهادهای دامی و لاستیک در بازار قم اقدام کردند.

وی ادامه داد: در جریان ۷۰۰ مورد بازرسی از نحوه تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار استان، ۱۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۵۳ میلیون ریال کشف و برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

سیجانی گفت: روند نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار قم،‌ طی هفته‌های آینده نیز ادامه می‌یابد و مردم می‌توانند گزارش‌ خود از تخلف واحدهای عرضه‌کننده این کالاها را برای رسیدگی به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی افزود:‌ در همین راستا برای مدیریت بهتر بازار قم، تامین و توزیع به هنگام کالاهای اولویت‌دار به‌منظور تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالاهای موردنیاز خود باقیمت قابل‌قبول، دنبال می‌شود.

وی با اشاره به این‌که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده‌های تخلفات صنفی تشکیل‌شده را به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند، ادامه داد:‌ تصمیم‌گیری در خصوص نحوه عرضه کالاهای احتکار شده مکشوفه برعهده مراجع قانونی است.